Hans
Global Moderator
Schipper
Morgen is alles anders.
|
|
« Gepost op: 21-11-2006, 14:44:43 » |
|
Dit is een foto van 1940, deze ploeg, (hoofdzakelijk Scheveningers) waren ingedeeld bij de Luchtbescherming en gelegerd op de brandweerpost aan de Johan van Oldebarneveldlaan. Ik kan er nog 3 namen van,
Tweede rij,tweede van links---------------Frank Knoester.(mijn vader) Derde rij,derde van links------------------Jan Buitenhek. Vierde rij,vierde van rechts----------------Job de Mos. 2e rij helemaal rechts is wijlen mijn vader Gerrit Overduin Er zullen zeker mensen zijn die familie herkennen M.V.G. G.J.Knoester. 2e rij helemaal rechts is wijlen mijn vader Gerrit Overduin Huib Overduin
Geachte heer Knoester, Ik heb de foto van de luchtbescherming 1940 bekeken en u zegt dat de Derde rij,derde van links------------------Jan Buitenhek is maar die zat toen in Noorwegen. Mijn vader Arie Buitenhek staat er wel op nl. bovenste rij, 2e gehelmde man. Helaas is hij overleden op 28 februari 2002. Met vriendelijk groet, Piet Buitenhek
Op deze foto meen ik mijn vader herkend te hebben. Het zou de 2e persoon van links op de tweede rij van boven moeten zijn. Zijn naam Martinus Roos, geboren op 03-07-1900, overleden op 01-12-1963. Martin Roos
Het gaat om Arie Plug. Hij staat op de foto op de achterste rij en is de vierde persoon van links (de kleine). Hij is van de geboortedatum 30 augustus 1901. Hij overleed op 31 mei 1980.
Ik meen mijn vader herkend te hebben,op de derde rij van onder uiterst rechts. Cor (Kees) Pronk, 07-09-1911 - 09-11-1984. Hij vertelde dikwijls over de luchtbescherming, hij woonde toen in de Wieringsestraat.
m.vr.gr. Aad Pronk
|