|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mario de Beer
Gast
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 26-08-2010, 14:00:22 » |
|
Goedenmiddag, Sinds kort heb ik mij aangemeld voor deze site omdat ik zeer geïntereseerd ben waar ik vroeger werd ondergebracht in het oude Scheveningen en Den Haag. Dit in de oorlogsperiode en daarna. Ik heb via e-mail gereageerd op een artikeltje van een zekere Marianne Boeije. Zij schijnt nog in het bezit te zijn van een oud fotoboek, getield:Geschiedenis van Katholiek Scheveningen. Ook zou daarin foto's staan van onder andere: Stella Maris, waar ik als baby ben gweest. Ik heb nog niets van haar e-mail gehoord en misschien is ze een lid meer. Weet iemand iets over haar adres en of telefoonnummer? Met vriendelijke groet, Mario de Beer, mariodebeer@casema.nl
|
|
|
|
|
|
|
Lou-in-Canada
Gast
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 10-02-2014, 01:14:00 » |
|
Mario de Beer, Uw E-mail postbus is vol. Marianne Boeije komt voor in het gastenboek over een ander boek, genaamd een eeuw Cornelis Jol. Misschien dat daar de genoemde fotos in staan? By the way, ik was op zoek naar ene Mario die in Maris Stella woonde in de jaren rond 1970/1972. Mario had bloederziekte. Zat bij mij in de klas, en ik heb hem een paar keer bezocht op M.S. Was benieuwd wat er van hem geworden was. Een en dezelfde, of een andere Mario?
|
|
|
|
|
|
|
|
Evert
Gast
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 16-07-2014, 14:47:10 » |
|
er waren ook ongehuwde gereformeerde moeders die in tehuize zaten hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|