|
Nellie den Dulk
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 10-07-2007, 20:52:15 » |
|
Is de Vlagstraat schuin tegenover de brandweer? Als dat zo is dan is het hek rechts van de Ziekenverpleging. Ik moest daar altijd heen voor de oogarts. Langs de muur waren allemaal houten banken. Je kon geen afspraak maken dus was je er wel een paar uurtjes zoet. In de zomer gingen we in de struiken vlinders vangen.
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 12-07-2007, 07:50:26 » |
|
Is de Vlagstraat schuin tegenover de brandweer? Als dat zo is dan is het hek rechts van de Ziekenverpleging. Ik moest daar altijd heen voor de oogarts. Langs de muur waren allemaal houten banken. Je kon geen afspraak maken dus was je er wel een paar uurtjes zoet. In de zomer gingen we in de struiken vlinders vangen.
.. volgens mij is dat niet de vlagstraat... de vlagstraat loopt van de sloepstraat tot de schippersstraat of iet?.... was het niet wimpelstraat???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 12-07-2007, 10:19:04 » |
|
het is vlag straat. en je kijkt tegen de Wimpelstraat aan deze loopt van duinstraat naar sloepstraat
Duinstraat - Roerstraat Rinus. Gerard.
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 12-07-2007, 10:23:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 12-07-2007, 10:28:39 » |
|
Gien man overboord hoor Rinus. Gr.Gerard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 12-07-2007, 17:01:40 » |
|
Gien man overboord hoor Rinus. Gr.Gerard. .. shurep gezien gerardo!!.. alles OK .. ook met de dochters? Hoe was het in de states...? iet mear near de kamping in Warmond?? mon gien regen mear Wie vaart er mee,wie vaart er mee. Het is kerremis op de zee. Maar wie is nu REUZEKEE Ik heb n.l.totaal geen idee.
|
|
« Laatste verandering: 12-07-2007, 17:10:41 door GerardKnoester »
|
|
|
|
|
|
|