henny
Gast
|
|
« Gepost op: 27-04-2007, 15:25:11 » |
|
ihallo allemaal ik ben op zoekt voor me vriendin naar haar voorouders via internet kwam ik op deze site terecht, ik heb voor haar haar al wat namen gevonden mischien kennen jully wat aan toe voegen, wie weet het gaat over de scheveningsche familie DE BEST cornelis de best gehuwd op 25-5-1921 met teuntje tuinebreijer cornelis de best gehuwd op 21 -12 - 1887 met geertje verheij en heb ik nog gevonden haar overgrootvader leendert de best gehuwd met dirkje bron ik hoop wat de horen groetjes henny boin -boon
|
|
|
|
|
|
|
henny
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 27-04-2007, 16:04:58 » |
|
jeemi harstikke bedankt zeg ik ben hier erg blij mee ik ga grauw me vriendin een seintje geven als nog bedankt hoor groetjes henny boin -boon
|
|
|
|
|
|
|
drogersdijk
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 27-04-2007, 16:31:01 » |
|
Beste Henny,
Graag gedaan.
Jacobus
|
|
|
|
|
|
|
lenyjoy
Gast
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 04-05-2007, 10:20:58 » |
|
, Beste Jacobus,
Ik ben die vriendin van Henny. Ik ben de jongste dochter van Cornelis de Best en Leuntje Tuinebreijer.Bij mijn weten schrijf je de achternaam van mijn moeder op deze manier.
Maar ik vind het bijzonder leuk om dat te weten. Er is mij niet veel bekend over die soort zaken. Dus alles hierover is welkom.
Bij deze bedankt voor deze informatie.
Leny .
|
|
|
|
|
|
|
lenyjoy
Gast
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 04-05-2007, 13:16:00 » |
|
Hallo Henny,
Graag wil ik je bedanken voor alle informatie, waarvan ik totaal niet afwist en weet. Je enthousiasme voor de geweldige site :Allesoverscheveningen, heeft mij aangestoken. En je doet alles voor mij, :gevraagd? !!!!,via ,ja juist.. op de scheveningse site.
Bedankt........bedankt.
Groetjes, leny.
|
|
|
|
|
|
|
henny
Gast
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 04-05-2007, 14:54:09 » |
|
beste lenie graag gedaan hoor ik wou dat mijn stambomen met zoeken net zo vlug gaat als de jouwe jij bof maar ,maar ja mijn familie kom niet uit scheveningen , das pech groetjes henny
|
|
|
|
|
|
|
lenyjoy
Gast
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 04-05-2007, 16:09:29 » |
|
este Jacobus,
Hartelijk bedankt voor de uitgebreide informatie van mijn stamboom. Ik ben nog maar een groentje op dat gebied. Maar met deze site zal het wel beter gaan, merk ik.
Mijn broers en zussen. Daar komt het:
Leendert Albert Hendrik; Cornelia Leuntje; Cornelis; Johanna Cornelia; Gijsbert; Geertje; Albert Hendrik; Johanna Cornelia; Gijsbert Albert Cornelis ; Leuntje .Die laatste dat ben ik !
Ik hoop dat dat het zo goed is.
Groeten, leny.
|
|
|
|
|
|
|
drogersdijk
Gast
|