De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #165 Gepost op: 20-10-2011, 14:18:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roker
Schipper
|
|
« Antwoord #167 Gepost op: 23-10-2011, 07:29:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #168 Gepost op: 30-10-2011, 18:53:20 » |
|
Lieve Allemaal en vooral Gina.
Hiebij de film van Duindorp. Deze film draag ik op aan Sil Roeleveld die ons onlangs is ontvallen. Sil was een Duindorper in hart en nieren en een jarenlang lid van Alles over Scheveningen.
" Carpe Diem " Zoals zijn lijfspreuk was.
Voor vele van staan er vele herkennings punten op, Slagers, groenteboeren, kruidenieren en noem maar voor ieder een eigen herkenning. De vele poorten die voor ons jongens altijd een vluchtweg was om weg tekomen als de kit ons achterna zat. Maar ook de Fam Wessles onder onze jeugd zeer bekend. Als u herkennings punten zie en niet zo gauw meer weet wie of waar dat was reageer maar gerust. Ik heb doelbewust niet in te spreken op herkennings punten er zitten ook een paar verborgen punten in.
Gina voor jou. http://www.scheveningen-haven.nl/filmpjes/duindorp3.wmv
Witkwast
|
|
« Laatste verandering: 30-10-2011, 18:59:44 door witkwast »
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #169 Gepost op: 30-10-2011, 20:09:12 » |
|
Hallo Aad. De film gezien maar er staat best nog veel oud in dat Duindorp en wat een auto`s voor je deur!!! Ik weet het! ik weet het!het is niet anders. Ik heb helemaal niets met Duindorp. mijn broer heeft eens in de Goereesestraat gewoond. Aad, toch leuk om dat oude en nieuwe te zien ,Bedankt daar voor. ik geef hem door aan mijn zwager die heeft op de Houtrustweg gewoond. Prettige week. groet nel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap60
Gast
|
|
« Antwoord #172 Gepost op: 31-10-2011, 11:44:50 » |
|
Hallo scheepsmaat, leuke film. Ook ik had een onbezorgde jeugd in duindorp. Toch zou ik niet meer terug willen. Groetjes, Jaap.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metser
Gast
|
|
« Antwoord #175 Gepost op: 31-10-2011, 21:30:37 » |
|
Aad,
Leuke thuiswedstrijd voor je!
Die foto van die speeltuin aan de Wieringsestraat roept weer herinneringen op. Nu herinner ik mij dat de waker altijd zat te boeten en dat "het water aanging". Dan zette hij de buitenkraan open met een sleutel en konden we drinken.
Martin
|
|
|
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #176 Gepost op: 31-10-2011, 21:40:38 » |
|
Niet onbelangrijk de muziek was ook mooi. gr jac
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #178 Gepost op: 31-10-2011, 21:52:25 » |
|
Hans ,
Ik ben blij dat ik je beter ken.
Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties hoop nog vaak wat in die zin wat te betekenen. Misschien kunnen we eens samen werken met een ander project uit jullie wijk of zo iets dergelijks.
|
|
|
|
|
|
|
|