willem2
Gast
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 21-06-2007, 20:45:05 » |
|
Niet goed Oosterbaan Jij vaart toch op de Wiron,zit je misschien bij Kees Varkevisser aan boord? Grt Willem willem bedoel je kees varkevisser die ook bij jaap pronk hebt gevaren gr willem
|
|
« Laatste verandering: 21-06-2007, 20:47:51 door willem. »
|
|
|
|
|
Wybe-M2
Gast
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 22-06-2007, 15:50:40 » |
|
Nou kreeg ik een pb,tje en hoor ik dat ie niet meer vaart maar chauffeur is geworden. Heb jij een sprekende compu Willem ?
|
|
|
|
|
|
|
willem2
Gast
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 22-06-2007, 19:25:26 » |
|
Niet goed Oosterbaan Jij vaart toch op de Wiron,zit je misschien bij Kees Varkevisser aan boord? Grt Willem willem bedoel je kees varkevisser die ook bij jaap pronk hebt gevaren gr willem Ja die bedoel ik Willem,fijne gozer was dat. Nou kreeg ik een pb,tje en lees ik dat ie niet meer vaart maar chauffeur is geworden. grt Willem ja willem hij is chauffeur bij z,en zwager die zit te werken achter in de auto en kees rijdt hem het hele land door een wereld baan het ging toch niet meer dat varen i.v.b met z,en suikerziekte dus dit was een goede oplossing gr willem
|
|
|
|
|
|
|
k vermaat
Gast
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 23-06-2007, 15:52:58 » |
|
Zijn er misschien mensen die weten welke haven dit is
[ik weet het niet ]
|
|
|
|
Enk The Yenk
Gast
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 23-06-2007, 23:57:50 » |
|
Koos jouw haven is Dunmore East Ierland die haven stond hier een paar maanden eerder op de foto. Hier nog een foto er van.
|
|
|
|
Zeester
Gast
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 24-06-2007, 23:12:39 » |
|
Nou zeker, leuk voor em,hij heeft toch zeker 25 jaar gevaren. Kon altijd goed met em opschieten. Hier Kees tweede van rechts met blauwe hemd van Maritiem Willem als je em ziet ,doe em de groeten,heb em 2 jaar terug gesproken toen die mos varen. Ik sta er ook bij ,maar zoek dat zelluf maar uit Hier gingen we een barbeceutje doen op ut voordek en het weertje werd steeds beter Grt Willem Effe een vraag Willem, die derde van Links is dat soms Bart Herbert?? Groetjes Willem N
|
|
|
|
|
|
|
|
kallesand
Gast
|
|