|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 07-09-2008, 13:06:35 » |
|
Hebben ze daar het kanaal aan de haringkade en het schelpengat mee gedempt ?
K
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter.rog
Gast
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 09-09-2008, 21:13:52 » |
|
'k had die foto nog nooit gezien Enk! d'r is geen twijfel meer over mogelijk.... de Ôge Nol in Duimdrop is maar een armetierig Euveltje van de laatste Onderd Jaar. maar het antwoord op mijn laatste vraag heb ik niet kunnen vinden....... waar is het zand van de Lindoduin heengegaan??De suggestie van K. aka Jan Jansen lijkt mij best wel hout snijden (kwade tongen beweren trouwens dat dat zand weer nodig is om opnieuw het Lindoduin op te bouwen, als die flat weer wordt afgebroken)
|
|
« Laatste verandering: 09-09-2008, 21:16:10 door Piet-Ien »
|
|
|
|
|
|
|
peter.rog
Gast
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 13-10-2008, 23:23:12 » |
|
nou Enk-de-makrelenroker..... deze foto ben ik nog niet eerder tegengekomen Lindoduin vooraan en de enige-echte-Ooge-Nol zie ik ik de vorte. Duimdrop ook al behoorlijk aangelegd.... en de nieuwe Haven daar moet nog aan worden begonnen. blijft de vraag, waar we het zand vandaan halen als het echte Lindoduin weer wordt aangelegd.
|
lindo.jpg (112.87 KB, 900x593 - bekeken 3033 keer.)
|
|
|
|
|
|
Enk The Yenk
Gast
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 14-10-2008, 00:09:33 » |
|
Blijft de vraag, waar we het zand vandaan halen als het echte Lindoduin weer wordt aangelegd Heel gemakkenlijk ze graven gewoon het hoge nep Nol in dat durrep plat (Vista heeft er al hoogbouw plannen voor) en ze gaan er een nieuwe echte lindoduin van maken. Je kan zien dat Roker gelijk heeft die zgn echte hoge Nol heeft bijna geen begroeing op de foto. Het zand van de eerste haven hebben ze zeker daar gepleurd (zie het treintje), ze moesten eerst een paar gaatjes vulle voordat ze de rest van dat 2e hands durrepje derop konden bouwen (vandaar de naam). Echte Scheveningers woonde daar vroeger niet.
|
|
« Laatste verandering: 14-10-2008, 03:22:39 door Enk The Yenk »
|
|
|
|
|
|
peter.rog
Gast
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 14-10-2008, 07:56:23 » |
|
dan ben ik dus behoorlijk beetgenomen door die gosers, die beweren dat het zand van de ouwe'eeve is gebruikt voor het lindo-duin.
en dat laatste treintje, dat zal wel het tracé van lijn 11 volgen, op weg naer 't strang met wat badgasten en ander gespuis.
|
|
« Laatste verandering: 14-10-2008, 07:58:28 door Piet-Ien »
|
|
|
|
|
|
|
|
bomme
Gast
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 23-11-2008, 19:37:09 » |
|
Ik weet alleen dat ik onderaan in het prikkeldraad heb gelegen met mijn slee en dat ik met plijsters bijeen geplakt ben bij C Jamin.
Gr, Fred
|
|
|
|
|
|
|