Rob, weet je zeker dat het de SCH 23 is en niet de SCH-53 of nog beter de 332. ?
De mensen ken ik ook niet maar wel die hond want die was van je opa, dat was Teddy een Chow Chow ,een goed beest, tenminste dat zei je opa......maar Al Capone zijn moeder zei ook dat Ally wel een fijne aardige jongen was.
Ik zeg SCH-332 omdat ik dacht dat de 2e linkse jongen je ome Freek is en die is op de foto een jaar of 10-12 en dan met die hond er nog bij.
Nou ja ik weet het natuurlijk niet, als jij zegt SCH-23 dan zal dat wel zo zijn maar daar was eigenlijk Cor Korving schipper op , je opa kon natuurlijk wel aflos reizen maken, dat weet ik niet.
Gr.
Jan.
hallo Jan
ja dat klopt,ome freek zit er ook bij.
nu ben ik niet bekend met de periode tussen de 23 en de 153,toen zat ik nog in de proppeschieter.
trouwens van de sch 332 en de sch 53,weet ik helemaal niks van.
moeders dacht dat het met uitvaren van de 23 was.dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen.
leuk om te weten : die stoer uitziende chow-chow,was als de dood voor water.
het was iedere keer een toer om Teddy bij de logger te krijgen,vlak voor afvaart.
deze foto was eigenlijk meer een lucky shot,hij liep eigenlijk meer er tussen door de mensen weg te drukken van de zenuwen.
maar voor de rest stond ie z'n tafeltje...ik bedoel mannetje.
dan gaan we maar uit van de 332.
Jan en Cor,bedankt. ik zal de 332 eens even opzoeken.
groet Rob