|
yvink
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 03-01-2009, 10:54:10 » |
|
Hallo Frans, Ik kan niet beoordelen of de juiste namen bij de foto's staan maar kan je wel laten weten dat Wouter Vink (geboren 09-01-1893) is overleden op 22-02-1916 in het Engelse Kanaal toen de tanker La Flandre van de American Petroleum Company op een mijn liep. zie http://www.aukevisser.nl/esso/id33.htmDe overlijdensakte heb ik als bijlage toegevoegd. groeten Yvonne
|
|
|
|
|
|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 04-01-2009, 13:10:37 » |
|
Rinus
Van Shipdata; kan niet bij de foto komen.
K
Schip Naam Eigenaar B.jaar Foto's YM 330 Flandria Onbekend, IJmuiden 0 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 15-02-2009, 10:15:13 » |
|
Beste Rinus, Wouter Vink, getrouwd met Leuntje Spaans komt in mijn boek voor natuurlijk. Typische is dat op de foto van Wouter Vink is vermeld dat hij is omgekomen op de IJM-logger Flandria. Ik durf er niet op te gokken dat het om een en dezelfde Wouter gaat. Zeker niet ik nu weet dat de Flandria echt bestond. Nu ga ik misschien een hele domme vraag stellen. Ik ben totaal niet bekend met loggers maar bestaat er informatie met bemanningsgegevens ? Groet, .... Hallo Frans..... gisteren na jou telefoon gesprek met mijn oudste neef contact opgenomen hij bevestigde dat de Wouter broer van mijn opa Teun Vink is omgekomen met een scheepsramp. Tevens zou hij mij de trouwfoto van zijn ouders scannen en naar mij mailen. Ik zal proberen ook de anderen trouwfoto's te achterhalen van de overige broers en zussen van mijn moeder. MVG Teun.
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 16-02-2009, 16:31:31 » |
|
Beste Teun,
heeft de middenstand op het Noordeinde zaterdag een goede dag gehad ? Ik wacht geduldig af.
... wij hebben 2 werkjes aangeschaft van Corneille!!!
|
|
|
|
|
|
|