GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 23-05-2009, 22:53:06 » |
|
Gerard, vanuit welke hoek is deze foto genomen ? Het lijkt of ik in het midden op de achtergrond het oude semafoor ziet ? Of heb ik dat mis ?
Witkwast
Helemaal Juist.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 23-05-2009, 23:46:57 » |
|
De foto is perfect afgedrukt de fotograaf stond ongeveer voor het havenkantoor Dat hoge huis rechts naast de semafoor zal voor mijn tijd reeds gesloopt zijn, want dat ken ik niet
K
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 24-05-2009, 01:08:08 » |
|
Dat huis er naast was van Rijks Waterstaat en werd bewoont door een werknemer, welk werk de bewoner deed was mij nooit duidelijk maar omdat ik er dagelijks aan de deur kwam waren deze mensen zeer vriendelijk.
Stond ook op de gevel van dat huis "rijkswaterstaat". Misschien voor onderhoud koppes / havenlichten en misthoorn ?? want vlak naast dat huis aan de noordkant stond nog een gebouwtje met een werkkraantje erin. (waar nu de frietkraam staat) Dat ding kon via de rails die op de koppes lag tot aan het licht komen (nooooooit in bedrijf gezien!!!) De man die er woonde kan ik me ook nog wel herinneren K
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 24-05-2009, 22:03:45 » |
|
Dat huis er naast was van Rijks Waterstaat en werd bewoont door een werknemer, welk werk de bewoner deed was mij nooit duidelijk maar omdat ik er dagelijks aan de deur kwam waren deze mensen zeer vriendelijk.
Stond ook op de gevel van dat huis "rijkswaterstaat". Misschien voor onderhoud koppes / havenlichten en misthoorn ?? want vlak naast dat huis aan de noordkant stond nog een gebouwtje met een werkkraantje erin. (waar nu de frietkraam staat) Dat ding kon via de rails die op de koppes lag tot aan het licht komen (nooooooit in bedrijf gezien!!!) De man die er woonde kan ik me ook nog wel herinneren K Op de gevel stond Rijks waterstaat. Dat weet ik omdat ik en m'n vrouw erg graag wilden wonen.
Witkwast
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 26-05-2009, 11:52:21 » |
|
En dan Had je Naast A.T nog M.den Dulk,als laatste aan die kant. Gerard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast