Hallo Petra!!!wat vind ik dat leuk, dat je dit website gevonden hebt, en dat ik je zo op deze manier kan
ontmoeten. Ja ik kende Ome Arie en Tante Marie, kwam daar wel eens, maar het meest kwam ik bij Ome
Sjors in de Renbaan straat, beneden, Daar was je moeder ook altijd bij, het was daar altijd hartstikke
gezellig. Dat was in de jaren 1950-54.Ik ben toen geemigreerd naar Canada, en later naar Amerika.
Mijn vader en ik hebben daar allebij wel eens accordeon gespeeld.Mijn vader Chiel,moeder Jopie, zuster
Ronnie en ik woonden eerst op de Havenkade 20, toen in de oorlog in het Bezuidenhout, na de oorlog in de Hasseltse straat, daarna in de Stevinstraat, boven Glazer de speelgoed winkel, en uiteindelijk op de Nieuwe Parklaan 121, vlak tegenover de tennisbanen, bij m'n Opa v.d Boon in huis. De laatste keer dat ik je moeder
zag was bij het voetballen op Houtrust, dat was zo ongeveer in 1980, toen ik op bezoek was, jonge Sjors
speelde toen, en we hebben die dag een behoorlijk feestje gebouwd na afloop.
Wij komen zo om het andere jaar naar Holland, en Scheveningen,de haven trekt altijd nog, ja hoor !!
De volgende keer zouden wij je best eens willen ontmoeten, als dat mogelijk is.
Mijn e-mail is :
www.dutch350@att.net schrijf ons je adres en dergelijke, o.k?
Hebben veel contact met Piet Meere Jr., die in Zoetermeer woonde, die net geemigreerd is naar Ottawa, Canada,
en die nu bij mijn zuster in de buurt woont, die zijn goeie vrienden met elkaar.
Geoeg voor nu, ik wil je nog veel meer vertellen, maar dat wordt volgende keer!!!
Schrijf ons terug, als je tijd hebt, kijk ook onder familie vav der Boon, net even onder fam.Meere
Hartelijke groetjes, en tot schrijfs..................
Ingrid & Chiel van der Boon.