|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 09-07-2009, 10:58:00 » |
|
Voor alle duidelijkheid: Ik doelde op de autochtone scheveningse bevolking. Niets meer en niets minder.
Vierboet.
Alle ophef voor niks geweest, jammer Sorry Vierboet dat ik je verkeerd begreep
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 09-07-2009, 11:18:37 » |
|
Bij mij weten was er geen katholieke school in Duindorp op de bovenschool ( 63 ) heb ik gezeten en dat was een gemeente school en de beneden school was een zeer Christelijke de Ebenhaeber En dan had je de eerste Thabor, de H. Colijn. en nog een kleuterschool in de Tesselssestraat in de pluvierstraat kreeg je de twede Thabor en weer een gemeente school de 400 met aan gebouw gehuistveste kinderbewaarplaats en daaraan vast de kleuterschool De Zeemeeuw ( hoek Doggersbank / Tholensestraat. En in de Zeezwaluwstraat had je ook nog een kleuterschool en als laatste de Techniescheluchtvaartschool. Oja ik had een katholiek vriendje en die zat in het vogelwijk op een katholieke school.
Witkwast
volgens mij was er ook geen..Katholieke school...maar ja kan ook wat vergeten zijn...er zaten ook kinderen uit duindorp...op de Heldering School in de vogelwijk ...waaronder 2 nichtjes en een neefdie in de Tholense straat woonden.gr. Dicky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 09-07-2009, 20:10:23 » |
|
Ja Schub, je mag mijn broertje ook de groeten doen. Wordt tijd dat die weer is een emmer haring komt brengen. Ik heb je broertje gesproken Fred, zijn motor heeft hij niet meer en hij heeft andere bezigheden, dus voorlopig geen emmertje haring voor je
|
|
|
|
|
|
|
bomme
Gast
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 09-07-2009, 20:13:32 » |
|
Hans , dat is K... moet ik er zelf nog maar is achteraan.
Fred
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: 10-07-2009, 08:16:05 » |
|
Nog even terug komen over RK school in Duindorp, ik woon er vanaf 1953. En ik weet voor 100 procent dat er geen RK school was in Duindorp. Maar in de Doggersbankstraat was wel een langzaam ze leerschool, zat aan de achterkant van de Duinrandschool op de eerste verdieping achteraan.
gr Cor
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 10-07-2009, 09:43:52 » |
|
hans goede morgen die r k school was in de 2 de meessstraat niet in de b b straat groet henk
|
|
|
|
|
|
|