schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 21-07-2009, 17:26:28 » |
|
Hij gaat weer lekker, ik heb de ring maar vast geplaatst
|
|
|
|
|
omroepwest
Gast
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 21-07-2009, 22:15:49 » |
|
Beste forum-lezers, Voordat er een misverstand gaat ontstaan, bovengenoemde mevrouw Bianchi handelde op mijn verzoek. Ik vind nog steeds dat wij een keurig, in ieder geval realistisch, portret hebben gemaakt van Duindorp. Maar tegelijkertijd merk ik ook, met dank aan dit forum, dat anderen dat blijkbaar anders ervaren. Ik vind dat wij ons als regionale omroep open moeten staan voor de reacties van kijkers en dat wij als journalisten ons kwetsbaar moeten opstellen. Daarom dat ik graag een podium wilde bieden, in ons dagelijkse radioprogramma Het Gesprek van de Dag, voor een discussie over bijv. onze serie of, nog breder, de beeldvorming over Duindorp. En dat wil ik nog steeds, maar dan moeten er natuurlijk wel mensen om mee te praten zijn, anders wordt het een erg saai radioprogramma. P.S. Overigens ben ik niet van plan om Omroep West te laten zwijgen over Duindorp, want er gebeurt genoeg dat het melden waard is. Jan van Vegchel hoofdredacteur Omroep West jan.van.vegchel@omroepwest.nl
|
|
|
|
|
|
|
omroepwest
Gast
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 22-07-2009, 09:39:06 » |
|
P.S. Voor de mensen die zichzelf een oordeel willen vormen over onze reportages, ze zijn terug te zien op www.westonline.nl en dan rechtsboven op de button zomerseries 2009 Jan van Vegchel
|
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 22-07-2009, 15:41:49 » |
|
Onlangs op TV West gezien dat jij zo "broedelijk" stond te praten met Jan Brand!!! Het is maar goed dat er niet constant tv in de buurt is Teun, Jan en ik staan wel meer broederlijk met elkaar te praten Ik vind niet dat ik de aangewezen persoon ben, om over Duindorp te praten met tv West. Je moet ook niet aan een Feyenoorder vragen wat hij van Ajax vindt Laat er maar een echte Duindorper opstaan voor dit klusje
|
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 22-07-2009, 15:52:03 » |
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 22-07-2009, 16:05:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
roker
Schipper
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 22-07-2009, 17:58:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 22-07-2009, 18:52:13 » |
|
Jij woont zo dicht bij dat Rotterdam Zier, ik dacht dat jij dan wel een fan zou zijn Het elftal van Feyenoord is ontvoerd en de kidnappers vragen 1 miljoen losgeld en als ze dat niet binnen een week gegeven hebben steken de kidnappers de Feyenoorders in de fik met benzine. De dag erna komt er een collectant bij Jan aan de deur (in Amsterdam) en die vraagt of hij een bijdrage wil leveren voor de gekidnapte Feyenoord spelers. vraagt Jan: hoeveel geeft een gemiddelde Amsterdammer? zegt die collectant: ONGEVEER 5 LITER BENZINE !!!
|
|
|
|
|
|
|
Piet Es
Gast
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 22-07-2009, 19:32:15 » |