Marianne
Scheepsjongen
|
|
« Antwoord #435 Gepost op: 11-10-2013, 10:34:40 » |
|
Hallo allemaal Lees dit allemaal met veel plezier, zal me even voorstellen, Marianne Kruithof, geb. 1946,heb van 1952 tot 1958 op het eiland gewoond , namelijk Zeesluisweg 213, samen met mijn oudere zus Joke , moeder en een klein poosje mijn vader. Dus Koos Zandstra heb ik wel gekend , en zeker de familie Dijkhuizen van nr.205 , Annie was een vriendinnetje van mij. Op nr.211 naast ons woonde de Fam. De Bruin,met zoon Kees ging ik ook om . Op nr.217 woonde ook een paar jaar de Fam. Van Ogtrop,met een dochter van hun zat ik later op de middelbare school. Verder hele leuke en goeie herinneringen aan het eiland. Je zou er niet je jeugdjaren mogen doorbrengen,zee,strand , duinen enz. Ook een meisje Dicky Pronk was een vriendinnetje van mij, zij woonde meen ik op de Hellingweg. Zij heeft nog samen met mij bij mijn oma in Dordrecht gelogeerd. Weet nog wel wat herinneringen maar het wordt een lang relaas zo, volgende keer wat meer, als ik reacties krijg. Hoop het wel , zou het erg leuk vinden ! Gr. Marianne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evert
Gast
|
|
« Antwoord #439 Gepost op: 12-10-2013, 07:20:29 » |
|
dat is dicky verhey.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #447 Gepost op: 12-10-2013, 21:46:50 » |
|
Hallo Marianne,
Dicky Pronk, woonde op Hellingweg 25 Ik heet Dicky Verhey en woonde op Hellingweg 18
Ik ben in 1955 op het eiland komen wonen...je naam zegt me vaag iets...moet ergens nog een foto
van Dicky Pronk hebben...weet je nog meer namen...we zijn van de zelfde leeftijd.
|
|
|
|
|
|
|
Marianne
Scheepsjongen
|
|
« Antwoord #448 Gepost op: 12-10-2013, 22:30:34 » |
|
Hallo Dicky Ja ik ben er inmiddels achter dat Dicky Pronk op 25 woonde, ik ging altijd via de poort naar haar. Buiten de namen dieik al noemde weet ik nog de Fam. De Jong die woonde in de poort achter ons, Nelly of Nellie de Jong, Theo van Schaik , Onze buurtjes dan Kees en ..... de Bruin, een zusje,weet haar naam niet meer. Ga nog even met mijn zus verder denken , zij was in ieder geval vriendin met Nelly Dijkhuizen, en ik met haar zusje Annie Duikhuizen. Oh ja en ook nog Wim de Jong die achter ons woonde maar die was al wat ouder , vaarde op een logger. Ik zat op school op de westduinweg , de Dorus Rijkersschool. Als er nog meer namen te binnen schieten laat ik het weten.
|
|
|
|
|
|
|
|