gerard1941
Gast
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 25-12-2008, 15:44:26 » |
|
hallo iedereen ben er weer,pc een tijdje stuk geweest ik wil jullie allemaal fijne feestdagen toewensen en een gezond 2009
even een minder goed bericht,7nov is mijn zus nel overleden,ik weet niet wie nel gekend heeft,ze is 59 jaar geworden,en was op de hellingweg geboren
groetjes gerard
|
|
|
|
|
|
|
Ben.turfboer
Gast
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 25-12-2008, 17:08:48 » |
|
Gecondeleerd Gerard en veels te jong , heel veel sterkte deze dagen , Er zijn leukere dingen op de wereld om het jaar te beeindigen en een nieuwjaar te beginnen .
Groet Ben
|
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 26-12-2008, 16:52:32 » |
|
Hallo Gerard, Ik wens je heel veel sterkte en liefs,met het verlies van NelVeel te jong nog,maar daar wordt niet omgevraagd toch...is zij onverwacht overleden,of is zij ziek geweest?nogmaals heel veel sterkte voor iedereen Groetjes Dicky
|
|
|
|
|
|
|
|
jolanda68
Gast
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 04-01-2009, 20:58:57 » |
|
Simon en Henny heette Meyer. [/quote]
nee die heten bruijns of bruyns(weet nog steeds niet hoe ik het schrijf erg hee)me oma heette met haar meisjesnaam meijer(of meyer )haha
bedankt je je medeleven cor ik wil gerard veel sterkte wensne met zijn verlies.
groetjes jolanda
|
|
« Laatste verandering: 04-01-2009, 21:01:30 door jolanda68 »
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 02-02-2009, 18:31:42 » |
|
hoi het eiland komt weer tot leven kijken of het wat oplevert qua gezellig heid op de topic welkom terug eiland en cor als je op de side zit laat is wat van je horen we hadden toch samen op de jupiter gevaren dus ik hoor van je groeten aan de oude eilanders henk
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 02-02-2009, 18:55:49 » |
|
Herrineren jullie je deze nog gzv Vast en zeker Gerrit Waar is de tijd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 02-02-2009, 20:56:35 » |
|
helaas klaas is niet meer maar zo als hij altijd zei ik blijf jullie zien tot schrijfs er zit zit weer leven in deze topic tot horens van een niet eilander maar van een ouwe mageneter groet allemaal of je nou een mageneter was of nietons scheveningen is aan duigen groet aan jullie allemaal van een ouwe magneter annex lijnstrater henk
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 03-02-2009, 11:18:44 » |
|
Herrineren jullie je deze nog gzv Vast en zeker Gerrit Waar is de tijd Lang Lang Vervlogen, Schub Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op die leuke foto s van de Snoo, waar ze toen zelf zo`n lol om gehad hebben. gzv Hallo GZV ik denk dat Kees en Riet nu geen zin hebben om lol te hebben. Afgelopen week is de moeder van Riet overleden
|
|
|
|
|
|
|
G.Z.V.
Schipper
Een "Eilander" blijf je voor altijd.
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 03-02-2009, 14:07:14 » |
|
Herrineren jullie je deze nog gzv Vast en zeker Gerrit Waar is de tijd Lang Lang Vervlogen, Schub Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op die leuke foto s van de Snoo, waar ze toen zelf zo`n lol om gehad hebben. gzv Hallo GZV ik denk dat Kees en Riet nu geen zin hebben om lol te hebben. Afgelopen week is de moeder van Riet overleden Sorry hoor maar daar was ik dus totaal niet van op de hoogte, mijn condoleance hierbij. gzv
|
|
|
|
IVMVEBWL
|
|
|