|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 22-10-2009, 20:15:22 » |
|
Zo te lezen is 20 jaar alweer een aardig tijdje . Dat de animo wat afneemt komt volgens mij omdat er weinig nieuws naar voren komt of iets wat erg aanspreekt. In het begin heb je allemaal wat te vertellen en dat verstomt op een gegeven moment. In het begin zat ik ook veel te kijken heb zelfs oproepen geplaatst van school kameraden die op het eiland woondden maar in Duindorp op school zaten. De enigste reactie die ik kreeg was van de Fam. Tingeling. Hebben jullie geen foto's van die reunies of zo. Probeer daar een reportage van te maken of een DVD.
Witkwast Aad
Hoi Aad,als er geen nieuw bloed bij komt houd het een keer op...zo is het gewoon...helaas heb ik geen foto,s van de reunie jij bedoelt w.s de fam. Singerling..die op de zeesluisweg woonden...we wachten maar af...soms bloed iets gewoon dood het is niet anders
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #138 Gepost op: 22-10-2009, 20:19:56 » |
|
Hoi Gerard,Volgens mij was die reunie in de Beatrijs straat...het staat ook ergens op het topicook het jaartal, met mij is alles goed hoor. gr Dicky
|
|
|
|
|
|
|
jolanda68
Gast
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 24-10-2009, 22:01:33 » |
|
Hoi Aad,als er geen nieuw bloed bij komt houd het een keer op...zo is het gewoon...helaas heb ik geen foto,s van de reunie jij bedoelt w.s de fam. Singerling..die op de zeesluisweg woonden...we wachten maar af...soms bloed iets gewoon dood het is niet anders[/quote] er is in ieder geval 1 iemand die onze achternaamgoed schrijft
|
|
|
|
|
|
|
|
jolanda68
Gast
|
|
« Antwoord #141 Gepost op: 25-10-2009, 01:54:45 » |
|
geef niet hoor die naamsverbasteringen zijn we gewend hyaha de leukste is wel slingerstring (stond op een pakketje) die postbode zal wel gedacht hebben... jan is inderdaad overleden en rinus ook,,,en ton is me vader die leef nog wel gelukkig. gr jolanda
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #142 Gepost op: 25-10-2009, 16:21:38 » |
|
geef niet hoor die naamsverbasteringen zijn we gewend hyaha de leukste is wel slingerstring (stond op een pakketje) die postbode zal wel gedacht hebben... jan is inderdaad overleden en rinus ook,,,en ton is me vader die leef nog wel gelukkig. gr jolanda [/quote Hoi Jolanda,De namen van je ooms en vader,ken ik nog wel maar Rinus is mij het meest bijgebleven.Groetjes Dicky
|
|
|
|
|
|
|
G.Z.V.
Schipper
Een "Eilander" blijf je voor altijd.
|
|
« Antwoord #143 Gepost op: 25-10-2009, 17:43:06 » |
|
er is in ieder geval 1 iemand die onze achternaamgoed schrijft .
Excusses van mij zijde spreek ook van een 50 jaar geleden. Volgens mij heb je toen ook op mij vraag gereageerd want ik ik had het destijd over Jan of Ton Singerling , maar die bleek inmiddels overleden te zijn weet het ook niet meer precies. Heb ook toen een oproep geplaats van Wim Spaans had ook nog een broertje en volgens mij heette die Kees.
Witkwast ( Aad )
De laatste Reunie van de " Eiland " bewoners was 8 Mei 1987 in de Beatrijsstraat. Ik heb wel een Familie C. Spaans gekend die woonde in de jaren 1950 / `60 in de Boeistraat . Hij werkte toen ook op de sleep, die hadden volgens mij 2 kinderen , een meisje Corry, en ze hadden ook een jongen maar daar weet ik de naam niet meer van. gzv
|
|
|
|
IVMVEBWL
|
|
|
Cloggy
Scheepsjongen
|
|
« Antwoord #144 Gepost op: 25-10-2009, 18:23:28 » |
|
Excusses van mij zijde spreek ook van een 50 jaar geleden. Volgens mij heb je toen ook op mij vraag gereageerd want ik ik had het destijd over Jan of Ton Singerling , maar die bleek inmiddels overleden te zijn weet het ook niet meer precies. Heb ook toen een oproep geplaats van Wim Spaans had ook nog een broertje en volgens mij heette die Kees.
Witkwast ( Aad )
De laatste Reunie van de " Eiland " bewoners was 8 Mei 1987 in de Beatrijsstraat. Ik heb wel een Familie C. Spaans gekend die woonde in de jaren 1950 / `60 in de Boeistraat . Hij werkte toen ook op de sleep, die hadden volgens mij 2 kinderen , een meisje Corry, en ze hadden ook een jongen maar daar weet ik de naam niet meer van. gzv De jongen was Ment Spaans (zijn Vader hete Cor), de familie verhuisde van de Boeistraat naar de Kranenburgweg in de late vijftiger jaren. Het waren onze buren, wij woonde op nummer 221 op de Kranenburgweg.. Ment zat ook bij mij in de klas op school in de Tesselse straat op de openbare school.
|
|
|
|
|
|
|
G.Z.V.
Schipper
Een "Eilander" blijf je voor altijd.
|
|
« Antwoord #145 Gepost op: 25-10-2009, 18:58:50 » |
|
Witkwast ( Aad )
De laatste Reunie van de " Eiland " bewoners was 8 Mei 1987 in de Beatrijsstraat. Ik heb wel een Familie C. Spaans gekend die woonde in de jaren 1950 / `60 in de Boeistraat . Hij werkte toen ook op de sleep, die hadden volgens mij 2 kinderen , een meisje Corry, en ze hadden ook een jongen maar daar weet ik de naam niet meer van. gzv De jongen was Ment Spaans (zijn Vader hete Cor), de familie verhuisde van de Boeistraat naar de Kranenburgweg in de late vijftiger jaren. Het waren onze buren, wij woonde op nummer 221 op de Kranenburgweg.. Ment zat ook bij mij in de klas op school in de Tesselse straat op de openbare school. Zo zie je maar weer Cloggy ( hoe kom je an zo n naam ) Samen komen we er toch uit, met elkaar weten we toch heel veel van de geschiedenis terug te halen. Corry was ongeveer van mijn leeftijd en haar broer was jonger, zij woonde in de Boeistraat schuin tegen over ons ,in die jaren. gzv
|
|
|
|
IVMVEBWL
|
|
|
Metser
Gast
|
|
« Antwoord #146 Gepost op: 25-10-2009, 19:03:29 » |
|
Het waren onze buren, wij woonde op nummer 221 op de Kranenburgweg.. Ment zat ook bij mij in de klas op school in de Tesselse straat op de openbare school.
Kent U dan ook Jaap en Ilonka Keus (ik meen nummer 213) die ook op de Tesselse 63 zaten?
|
|
|
|
|
|
|
Cloggy
Scheepsjongen
|
|
« Antwoord #147 Gepost op: 25-10-2009, 20:06:05 » |
|
Het waren onze buren, wij woonde op nummer 221 op de Kranenburgweg.. Ment zat ook bij mij in de klas op school in de Tesselse straat op de openbare school.
Kent U dan ook Jaap en Ilonka Keus (ik meen nummer 213) die ook op de Tesselse 63 zaten? Ik heb de Internet naam Cloggy omdat ik al dertig jaar in Engeland woon. Helaas zeggen de namen van Keus niets (slecht geheugen). De namen die ik me wel kan herrineren zijn; Jos Hoppe, Sjors van de Aardweg, Tonny en Keesje Overduin, Henk en Jantje Pronk, Basje de Jong.
|
|
|
|
|
|
|
|
|