|
vreemdeling
Schipper
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 19-06-2011, 07:30:02 » |
|
Ik wilde ook nog weleens de boeken van Cor van Harten lezen. Ik betwijfel het, of ik ze allemaal ooit heb gelezen. Dus naar de plaatselijke bibliotheek. Bij de dame aan de balie gevraagd of een van de boeken in de collectie van de bibliotheek voorradig waren. Ik wist feitelijk het antwoord al vooraf. Het spijt me, niet hier, maar misschien wel in de hoofdvestiging. Ik ga het opzoeken voor u in de computer. Ook op de hoofdvestging geen van deze boeken voorradig. Ik ga voor u verder zoeken en ja hoor in de vestiging in Den Hasag was het boek voorradig. Ik blij, maar wel van zeer korte duur, want het boek werd niet uitgeleend.
Daar het drukker werd aan de balie, heb ik mijn briefje met de 5 titels van de boeken bij haar achter gelaten en kreeg de belofte dat zij verder zou gaan zoeken.
Na 4 dagen opnieuw naar de bieb om een boek te ruilen en gevraagt of er soms nog boeken voor mij waren besteld. Het treurige antwoord was dat het laatste boek van de schrijver alleen nog verkrijgbaar was, maar was echter op dit moment uitgeleend. Rest mij maar geduldig af te wachten.
Als compensatie kreeg ik van de balie medewerkster een verslag van stichting LiteRom Biblion Uitgeverij, met een recentie over de schrijver Cor van Harten, Het betreft een recentie van recensent E.Grolle Publicatiedatum 10 -06-1969 Bron Nieuwe Haagse Courant. Het is een mooie recentie van ruim anderhalf A4 formaat. Als laatste wordt nog vermeld dat er een triologie in wording was met de titel "Heers over de vissen der zee " Is dit ooit uitgegeven ?
Cor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wybe-M2
Gast
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 25-06-2011, 21:52:09 » |
|
Komen wel de portokosten bij.
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 26-06-2011, 08:54:37 » |
|
de bibliotheek heeft er een als de meeuwen krijsen of iets dergelijks
|
|
|
|
|
|
|
Feeling
Gast
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 26-06-2011, 12:53:49 » |
|
Bol.Com heeft ook tweede hands boeken titel op geven en misschien heb je geluk die sturen het op en hoor je voor af de prijs groeten Aad
|
|
|
|
|
|
|
|
demarico
Gast
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 20-07-2011, 09:01:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
demarico
Gast
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 20-07-2011, 09:03:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Arina
Gast
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 20-07-2011, 14:39:26 » |
|
Wat leuk, Demarico, hartstikke bedankt... Ik kende deze recensie van het eerste boek van mijn vader niet...
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|