Post Boy
Schipper
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 02-04-2010, 09:40:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
viking
Gast
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 02-04-2010, 16:36:15 » |
|
october 51/februari 52. opleiding koopvaardijbeveiliging.
|
|
|
|
|
|
|
demarico
Gast
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 02-04-2010, 18:16:32 » |
|
Hallo Viking naar mijn bescheide mening was de Koopvaardij beveiliging in Den Helder in ,,Fort Erfprins'' en liepen wij niet met geweren en gordels alleen met geweer als je gestrafte was maar niet normaal op het terrein prettige dag verder gr.Cor
|
|
|
|
|
|
|
viking
Gast
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 03-04-2010, 00:22:01 » |
|
dag Cor ik zou het echt niet weten. zag de stempel achterin het monsterboekje en dacht dat het er wel bijhoorde. ben nou wel weer wat wijzer trouwens..vader had lang een 'bakje' gr.Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaapvD
Gast
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 03-04-2010, 19:15:39 » |
|
Zier achter die kolenhoop liepen in mijn tijd een paar varkens Effe prikken met je bajonet ,gilden ze heel Hollandse Rading uit der nest En weet jij nog hoe die kroeg hete aan de andere kant van het draad?? grts Jaap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
uitkijk
Schipper
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 06-04-2010, 13:59:52 » |
|
De poort uit naar rechts had je een paar honderd meter? verderop een kroeg De kroeg heette in 1975 volgens mij Moeke. Er stond een inderdaad zeer bejaarde dame in en volgens mij hielp haar zoon ook in deze kroeg. In het kamp was inderdaad van de Marine ook de 3-daagse? keuring van Marine en Mariniers. En van de Marinevloot werd hier de EMV, Eerste Militaire Vorming gegeven, ik dacht een opleiding van een week of 10-12 met marcheren, roeien op de Loosdrechtse Plassen en les in allerlei militaire wetenswaardigheden. De mariniers gingen voor hun eerste opleiding naar Doorn. Oh ja en op de bijgevoegde foto loop ik ook. Je kan me herkennen ... de Knapste via de mail vroeg iemand om uitleg
Gerrit
|
|
|
|