Hallo allemaal,
Goh Nel wat een gedoe allemaal! begrijp best dat je niet mee wil! Ik had gister ook zo,n dag!
Na veertien jaar weduwe te zijn geweest, ben ik hertrouwd met een wat oudere op en top marineman! Niks mis mee hoor, het is een schat
, maar je mag dan als echtgenote mee naar reunies en zoals gisteren naar de vlootdagen van de marine in Den Helder! Gehouden in een hele grote tent en dan maar op zoek tussen al die mensen naar zijn oude maatjes! Toch wel erg aandoenlijk hoor al die oude knarren bij elkaar, sommige zo vol behangen met al de onderscheidingen dat ze haast voorover vallen!
Gelukkig heb ik er een getroffen die er niets van wil weten van al die versierselen!Zijn motto; doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!
Ach zonder de blauwe hap (nasi maaltijd) die we anders altijd kregen (afgeschaft vanwege de bezuinigingen) maar met een papieren tasje met twee broodjes, een krentenpunt, een pakje sinas en zowaar twee pepermuntjes was het toch wel een gezellig dagje, lekker weertje en mijn man heeft zijn vriendjes weer gezien!
Alleen jammer dat je voor zo,n dagje twee en half uur onderweg bent met de trein! Nou ja, je kunt wel even lekker bij komen op de terugweg!
Een heel fijn weekend allemaal!
Groetjes
Mieke