|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #241 Gepost op: 09-11-2011, 22:21:40 » |
|
dat is een waar woord witkwast henk was jaren een vertouwd en graag gezien gezicht in de buurt iedereen kon henk en andersom ook sterkte voor zijn familie jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: 13-11-2011, 13:53:14 » |
|
hallo waar is iedereen op deze zonnige zondagmiddag het is weer verdomd stil hier allemaal in de winterslaap ben gisteren even op de scooter het nieuwe gedeelte van de boullevard over gereden je mag er eigenlijk alleen maar wandelen maar rijden gaat makkelijker aan de zeekant waren ze bezig met een bunker te verplaatsen ze zullen er nog wel een paar tegen komen denk ik voor de rest niet veel te melden dus de groetjes jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerrit k
Gast
|
|
« Antwoord #246 Gepost op: 25-11-2011, 15:07:35 » |
|
Goedemiddag geachte Pleiners;
Hier weer eens een berichtje van mij; Ik zie dat de animo op dit forum een beetje is wegge-ebt,er is al een dag of 10 geen nieuw bericht geplaatst. Ik heb te vermelden dat de eerste boetes in de buurt al gegeven zij voor het fout parkeren,PK heeft dus een "gouwe pik" met zijn woning in Leidschendam,de nieuwe Oranjeschool draait al weer op volle toeren en ik hoorde dat er in januari waarschijnlijk een open dag komt,misschien is dit weer een gelegenheid om net zo als voor de sloop van de oude school,de [oud] pleiners weer te ontmoeten,Het was toen erg gezellig,het was toen alleen jammer dat het bier snel op was.Morgen zie ik trouwens net zo als PK,een heleboel SA prominenten op Houtrust,ik ga eerst een uurtje trainen met de veteranen en daarna natuurlijk een biertje drinken.Hier wordt het lied van "Rubberen Robbie","Zorg dat je er bij ben ,in de kantine"geheel tot de werkelijkheid gemaakt.PK heeft alleen een nadeel dat hij met de auto terug naar Leidschendam moet,heeft hij dus wel een"gouwe pik"? Zo zie je dat elk voordeel ook een nadeel heeft en heeft die racist uit 020 of barcelona toch 1 keer in zijn leven gelijk! Groetjes en misschien tot morgen; Gerrit
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #247 Gepost op: 04-12-2011, 15:53:47 » |
|
ik geloof dat mijn broer gelijk kijgt de laatste volhouders taaien ook af pk en nel uit het hoge noorden hebben ook de moed pogegeven het was gezellig jammer maar helaas heb ook niet veel te melden jongens en meisjes behalve dat het aardig waait en morgen sinterklaaas is dan moet de sint met die wind over het dak ik weet niet of iedereen lief is geweest ik weet wel wie zoet is krijg lekkers en stout is de roe dus sommige pleiner kan ik niet feliciteren gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jan oosterbaan
Gast
|
|
« Antwoord #248 Gepost op: 05-12-2011, 02:15:28 » |
|
Gastenweinig te melden vanaf een stormachtige oceaan zie jullie de 23 december wel
Allemaal de groeten jan oosterbaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jenny
Gast
|
|
« Antwoord #251 Gepost op: 05-12-2011, 22:42:08 » |
|
Hallo pleiners, Wij zijn er ook de 23e. Vanavond Sinterklaas gevierd bij Dirk, weer niet gelukt om mee terug met de Sint naar Spanje te gaan! Was erg gezellig, echt weer een feest van de fam Bal. Dus een hoop geschreeuw, hoop onzin, onzinnige kadootjes (we doen tegenwoordig het dobbelspel!)en nog veel meer gelach en gebrul, dus complete chaos! Zelfs Oma Bal doet nog steeds volop mee! En nu op naar de 23e! Groetjes, Jenny
|
|
|
|
|
|
|
|
bert .o
Gast
|
|
« Antwoord #253 Gepost op: 19-12-2011, 09:12:13 » |
|
HALLO PLEINERS EN EX PLEINERS IEDEREEN JIJNE KERSTDAGEN.
GR BERT
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #254 Gepost op: 19-12-2011, 11:39:29 » |
|
hoi pleiners vanaf deze kant allemaal hetzelfde zo weer een heel nieuw jaar gaan jullie nog naar de switch aanstaande vrijdag gr jochem
|
|
|
|
|
|
|