|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #331 Gepost op: 12-03-2012, 18:59:50 » |
|
hallo jongens en meisjes wat dach je van deze lentedag nel het was heerlijk weer om half 4 zach je de mist opkomen hier je zag opeens de havenhoofden niet meer het is nu weer een beetje opgetrokken lekker blijven ziite in harlingen nel rust en roest als het zo door gaat met je ploegie peet dan gaat het er op lijken dat ze volgend seizoen top klasse spelen hoeveel wedstrijden moeten ze nog 2 of meer gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #332 Gepost op: 14-03-2012, 21:30:50 » |
|
ik denk dat die vent dacht dat die een retourtje hollans spoor had nel
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #333 Gepost op: 15-03-2012, 18:36:04 » |
|
hoi nel en andere was zeker mooi weer vandaag gefeliciteerd met je rijbewijs denk dat je over een tijdje wel een claxon voor de deur hoort dan staat ze opeens voor de deur in die boere met worst als het goed is krijgen we morgen weer bewolking maarja we kunnen nog niet iedere dag mooi weeer hebben we zien het allemaal wel gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #339 Gepost op: 06-04-2012, 17:49:03 » |
|
hoi pleiners en niet pleiners net wat pk zegt fijne paasdagen en wat de stoelgang betreft warme melk met 2 eetlepels slaolie enje gaat weer als een speer gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #342 Gepost op: 09-04-2012, 18:42:42 » |
|
hoi allemaal ik heb gehoord dat joop schoorsteenveger op camping ockenburch is geworden peet 1 schoorsteen per jaar gefeliciteerd joop ik hoop dat je het daar ook 33 jaar uithoudt maar ik denk dat je wel eerder stopt gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jan oosterbaan
Gast
|
 |