|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #676 Gepost op: 24-03-2013, 20:36:33 » |
|
hoi allemaal het blijft koud en het wordt vanzelf zomer zullen we maar zeggen voorlopig nog een oostelijk windje was net nog effe op de boulevaar was niet echt lekker de strandtenten waren niet echt voll niet echt warm in een houte tent in jaren niet meer zo koud geweesst in maart een Elfstedentocht zal wel niet nel daar vriest het niet hard genoeg voor rinus bakker vollebrecht wat bedoel je daar mee zit je verkeerd of zo want ikweet niet waar je het over heb ik zie in de laatste berichten niets staan over een bakker gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #678 Gepost op: 06-04-2013, 20:28:52 » |
|
Beste Nel, Helaas ik kan er ook niks aan doen dat het zo koud blijft alhoewel het vanmiddag in ons Scheveningen best te vertoeven vielt. Wel in 't zonnetje te verstaan. Dus kom maar weer terug naar Scheveningen misschien komen die andere 2 ook met je mee terug. P.s. mooie foto's. En voor u ben ik echt geen meneer het zou eerder andersom zijn naar ik weet. Fijn weekend nog.
Aad
|
|
« Laatste verandering: 06-04-2013, 20:33:37 door witkwast »
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #679 Gepost op: 08-04-2013, 11:32:39 » |
|
hoi allemaal jullie gebeden zijn verhoord de temperatuur wordt hoger alleen krijg je nu regen dat is ook niet leker ben benieuwd of de haring met vlaggetjesdag goed genoeg is voor de verkoop schijnt dat de natuur 3 weken achter ligt haalt die wel weer in is er nog iemand naar de opening van de boulevaar geweest en een bakkie gedronken met norder weet eigenlijk niet veel te ouwehoere dus de groetjes allemaal tot schrijfs jochem
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #680 Gepost op: 08-04-2013, 16:43:35 » |
|
Beste Jochem en Lieve Nel,
De opening viel mij persoonlijk een beetje tegen. Was wel aardig druk en op dat moment was de temperatuur ook redelijk. Gisteren was het een stuk frisser dan verwacht. Maar vandaag in de loop van de dag werd het allengs zachter. Samen met moeders even het vijvertje aangepakt en alletwee een voldaan gevoel. Voo a.s. zondag geef teletekst en zonnetje en ± 19 ° en dat is niet mis. Dus we richten ons allemaal op zondag.
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #681 Gepost op: 08-04-2013, 23:09:29 » |
|
dat zijn betere weerberichten aat nu kijkken of het waar is gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #685 Gepost op: 14-04-2013, 13:17:29 » |
|
hoi nel en andere het is hier 17 gr en bewolkt de zon is afwezig het zouw zo mooi worden ze weten het nog niet voor een uur lat staan voor 5 dagen ga maar effe de haven langs en ergens een bakkie doen de groetjes allemaal jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|