|
Aai de Faai
Gast
|
|
« Antwoord #211 Gepost op: 27-09-2011, 21:08:46 » |
|
Lieve Nel,
Goed nieuws, Nel! Gefeliciteerd! Weer een hele zorg minder toch? Trouwens een heel mooi gedichtje dat je hebt geplaatst! Lieve groet Mieke
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #212 Gepost op: 01-10-2011, 18:46:23 » |
|
ha die pleiners zeker mooi weer nel even aan de haven wezen kijken er was een open havendag vondt er niet veel aan denk niet dat er een volgende komt ben erna maar de keizerstraat gegaan en een lekker broodje donner gehaald bij die turk en de ronde gedaan op de fiets het zal wel kouwer worden logisch toch met de kerst op het strand gebeurt niet in nederland pk hoe is het ermee hoorde van mijn buurman dat scheveningen met 8-1 heb gewonnen speelde ze tegen de lame of zo neem er maar een biertje op gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jenny
Gast
|
|
« Antwoord #215 Gepost op: 06-10-2011, 07:59:34 » |
|
Hoi Joop,
Ook wij zijn sinds een paar dagen weer terug, 6 dagen strand, zee en zon! Op naar volgend voorjaar!!!!
Groetjes,
Jenny
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #216 Gepost op: 06-10-2011, 17:11:21 » |
|
welkom vakantiegangers geniet van het hollanse weer ik denk dat jullie heel gauw heimwee krijgen gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #220 Gepost op: 08-10-2011, 18:38:23 » |
|
maar wel van de koploper dusssssssssssssss hoy hoy
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #222 Gepost op: 22-10-2011, 18:24:34 » |
|
kaqn je ook wat met mij het is wel stil bij de pleiners ben ik niet gewent
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #224 Gepost op: 22-10-2011, 19:30:23 » |
|
hai boys and girls het is inderdaad een dooie boel hier zat te wachyten dat iemand de stilte verbrak en daar was die good old pk en natuurlijk de spinet heb oook niet veel temelden het was mooi weer vandaag effe langs de bolevard geweest ze schieten niet erg op met dit tempo gaat het nog el effe duren maak niet uit blijft het lekker rustig de groetjes allemaal jochem
|
|
|
|
|
|
|