Goedemorgen Nel, ik zou ook inderdaad zeggen om fijn in Harlingen te blijven. Jullie hebben daar een bestaan opgebouwd en kennen de mentaliteit van de mensen, en die schijnt erg hartelijk te zijn. Die mentaliteit is hier ver te zoeken, de mensen zijn hier veel egoistischer geworden. Maar dat komt ook door de culturele smeltkroes, er wonen 1001 verschillende nationaliteiten hier met hun eigen levensopvatting en manier van leven.
Maar ook de hollandse jongelui, de goeie daar gelaten, zijn de meeste gewoon onbeschoft.
Wij wonen ertussen en merk je het niet zo maar als je ergens anders bent geweest dan zie je het des te meer.
Ik ga regelmatig naar een vriendin in Prinsenbeek (Nrd. Brabant) daar wonen ook zulke aardige mensen, vriendelijk en behulpzaam.
En dan kom ik terug in Voorburg en zie dan al die drukte en denk dan bij mezelf....pfffffff..! Maar een 1 minuut later zie je dat meer, dan ga je daar gewoon in mee.
Hoe was de temperatuur vannacht bij jullie..
Schjint de koudste nacht vanaf 1956 te zijn geweest.!
Het is zaterdag dus we gaan effetjes om booschappies. Fijne dag nog en groetjes.