jochem
Gast
|
|
« Antwoord #405 Gepost op: 09-06-2012, 12:29:12 » |
|
hoi pleiners allemaal klaar voor vlaggedag heb nog geen haring op misschien vandaag net wat je zegt nel het blijft maar waaien aan het weer is niet veel aan als het binnen maar gezelig is fijne dag verder allemaal gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #406 Gepost op: 09-06-2012, 13:40:35 » |
|
Hallo allemaal. Jochem, weet je dat wij de verwarming een graadje hoger hebben je waait je huis uit met al dat moderne gedoe van schuif luikjes boven in de ramen, af zuigers in de keuken en douche ,ook een klepje naar buiten van de afzuiger boven het fornuis je wordt gestoord van dat geklepper.Zijn even boodschappen gaan doen kledder nat, het is maar goed dat er voetbal is lekker met een pilsje en hapje en benen omhoog, ik niets van dat alles, maar voor hen die daar van houden gezellig toch! Dus wens ik jullie een fijne voetbal avond, ik doe wel een spelletje op de PC. en een fijne Zondag.
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #407 Gepost op: 10-06-2012, 13:27:34 » |
|
hoi allemaal zoals ik al zei gisteren een haringkie wezen happe niet op het rijswijkseplein maar aan onze haven was er weer gfauw vanaf ook ben toen effe door de keizerstraat heen gegaan kwam daar een aantal pleiners tegen ben toen naar huis gegaan en de voetbal maar aangezet als je zoveel kansen krijgt en nog niet wint verdien je het niet ook en het gelul we hade een penalty moeten hebben ze dachten natuurlijk we walsen over die denen heen ze moetten woensdag echt aan de bak het kan nog steeds natuurlijk makkelijkis anders maar onmogelijk niet dus jongens het zouw mooi zijn als we die moffen pakken in 88 was het ook zo gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jenny
Gast
|
|
« Antwoord #409 Gepost op: 10-06-2012, 21:41:42 » |
|
Hoi pleiners,
PK waar zit de Garnaal in de Stevinstraat, ik woon in een zijstraat maar heb geen idee waar deze viszaak zit. Wij halen onze haring altijd bij Zoutenbier op de Groot Hertoginnelaan, altijd goede kwaliteit. Gister even aan de haven geweest, gekeken naar een optreden van Dyonne, dochter van onze Dirk, gaf een optreden met haar dansgroep. Zelfde dansgroep waar ik ook aan Zumba doen, alleen nu even niet. Ben een beetje kwakkelend, vandaar ook mijn afwezigheid op dit forum Zoonlief afgelopen maandag geopereerd, dus de familie Overduin zit een beetje in de lappenmand. Maar ik ben nog wel steeds van het meelezen, dus hou me op de hoogte.
Jochem gaat het goed met Bertje of is het ondertussen Bert??
Groeten,
Jenny
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #411 Gepost op: 11-06-2012, 17:31:09 » |
|
hallo allemaal onze bertje begint al een aardige bert te worden jen hij weegt inmidels 25 kilo's en hij is bijna 6 maanden dus er komt nog wel een kilotje of 20 bij denk zal weer is een keer een foto er op zette weet ook niet waar ze die onzin vandaan halen witkwast je heb helemaal gelijk vond het de afgelopen zomers echt niet warm waarschijnlijk op een ander planeet gezeten de groetjes allemaal jochem
|
|
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #412 Gepost op: 11-06-2012, 18:06:30 » |
|
Hallo Allemaal. Jochem, 25 kilo en 20 kilo erbij wat een gewicht voor een hond.Kijk maar uit straks moet hij naar de Weight Wachers voor het afvallen. (grapje) ik lees dat vlaggetjesdag het succes er van ver te zoeken was, nou was het natuurlijk vreselijk weer en dat bederft het plezier. Jenny, Beterschap met alles en iedereen, in de hoop dat ALS.... het mooie weer er aankomt(en dat komt!) je daar van kunt genieten. Voor de rest weet ik niks, ik weet een heleboel maar niet voor hier.lieve groet Nel.
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #414 Gepost op: 16-06-2012, 12:17:26 » |
|
hoi pleiners ik denk dat ik dan samen met me hond naar de weight watchers ken nel maar vind alles veel te lekker zoals beloft jen een fototje van bert gr jochem
|
|
|
|
jenny
Gast
|
|
« Antwoord #415 Gepost op: 17-06-2012, 21:41:11 » |
|
Hoi pleiners,
Jochem wat een mooierd is het toch, een en al kracht!!
Nu even op adem komen in de rust van de wedstrijd, maar ik heb er weinig vertrouwen in!!!
Groetjes, Jenny
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #416 Gepost op: 18-06-2012, 11:58:17 » |
|
hoi jenny en andere allemaal de kater van het voetbal aan het verwerken volgende keer beter hij is zeker mooi jen en hij is best wel rustig voor een pup alleen hij is gek op sokke en krante dus het valt mee gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #418 Gepost op: 19-06-2012, 17:28:58 » |
|
hoi allemaal het is zo weer vergeten peet wat het weerbetreft heb je helemaal gelijk overmorgen hebben we de langste dag dus zomer hopen dat het weer beter wordt kunnen we eindelijk is naar het strand ben bertje aan het leren de weg van de kroeg nar huis altijd makkelijk kom je er altijd met een dronken geleidehond het gaat best goed met hem is al goed waaks en is een allemansvriend speelt met de kinderen in de straat en is zinnelijk dus een leuk beest hoe is die met jouw hond gaat het daar nog goed mee? gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|