|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #543 Gepost op: 13-10-2012, 20:32:44 » |
|
hoi jongens en meisjes hier ben ik dan heb het de laatste tijd een beetje druk zoals jullie mischein weten ia mijn moeder verhuist naar het uiterjoon dus het huis moet leeg daar ben ik dus samen met gerrit mee bezig dat is bijna gebeurt daar tussen nog een paar andere klusjes en zoals rinus al schreef de hond uitlaten en de andere gewone dingen moet woensdag ook effe naar het ziekenhuis voor een kleine neusoperatie kan niet goed door mij neus ademen daardoor heb ik het nog aleens benauwd dus als jullie van woensdag af even niets van mij horen maak je niet ongerust ik laat wel wat van me horen groetjes joichem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #546 Gepost op: 14-10-2012, 12:44:59 » |
|
hallo allemaal bedankt voor jullie steun zo woensdag en na een weekje moet alles weer beter gaan dus het is te overzien heb ook de lijst met de meestampers gezien aat hoor je het ruisen der golven ketelbinkie en als de zuidwester loeit lekkere meezingers dat doet het altijd goed gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #547 Gepost op: 16-10-2012, 19:56:27 » |
|
over een week is het weer beter nel morgen om kwart voor 8 naar bronovo en s'middags weer thuis en dan rustig aan groet jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #551 Gepost op: 20-10-2012, 12:44:23 » |
|
hoi jonges en meisjes hier zijn we weer woensdag geholpen 2 dagen met pijn in me kop gelopen en vrijdag de tampons eruit gehaald was binnen een half uur hoofdpijn vrij volop lucht a dus het is de moeite waard geweesst als het goed is kwam vrijdag jenny nog tegen inde sloepstraat was efe bij hoogendoorn om boodschappies geweest die heb bertje even staan bewonderen dus ik ben gewoon weer aan de wandel en zal jullie ook wel tegen komen alleen ik loop niet naar harlingen nel een beetje ver het is daar inderdaad een mooi uitzicht aat als er een noordwestertje een stukkie of 10 is kan je inderdaad een mooi filmpie schietten was niet in het uiterjoon maar moeders vond het gezellig groetjes jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
 |
« Antwoord #552 Gepost op: 20-10-2012, 18:34:14 » |
|
hoi nel en andere de groenteboer zat in de schipperstraat en hoogendoorn zit echt in de sloepstraat of het moet vroeger anders geweest zijn nel oude mevrouw hoogendoorn leeft nog volgens mij de zaak wordt nu gedaan door piet inderdaad een zoon groet jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
 |
« Antwoord #554 Gepost op: 20-10-2012, 18:59:27 » |
|
hoi nel en andere de groenteboer zat in de schipperstraat en hoogendoorn zit echt in de sloepstraat of het moet vroeger anders geweest zijn nel oude mevrouw hoogendoorn leeft nog volgens mij de zaak wordt nu gedaan door piet inderdaad een zoon groet jochem
Voor de Sloepstraat hadden Piet z,n Ouders ook een kruidenierszaak in de Schipperstraat, hoek Kielstraat. Gerard.
|
|
|
|
|
|
|