jochem
Gast
|
|
« Antwoord #720 Gepost op: 30-06-2013, 19:26:33 » |
|
ga zwart werken peet is beter hahaha
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #721 Gepost op: 03-07-2013, 23:03:02 » |
|
Ha Nel,
Het was vandaag hier ook niet beter en afgelopen week hebben wij ook even de kleine kachel een snorretje door het huis laten geven . Als je 's-avonds even stil naar de tv of zo zit tekijken dan is het gewoon fris in huis. Maar als de weergoden het goed hebben beloofd het wat warmer te worden, helaas zal dan de brug van de afsluitdijk wel weer niet werken maar dat moeten we maar voor lief nemen. Hebben ze tenminste een excuses.
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #722 Gepost op: 21-07-2013, 18:32:37 » |
|
ziet er leuk uit nel daar is meer activiteit als in scheveningen gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #723 Gepost op: 28-07-2013, 18:05:49 » |
|
eet ze nel hoop dat het smaakt gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #725 Gepost op: 14-08-2013, 21:47:13 » |
|
Beste Nel ,
Het is op het moment overal stil. Ook ik zelf weet op het moment niet iets te schrijven. Ook op de andere topics zijn rustig. Ook voor mijn hobby is het rustig, het filmen v/d visserij schepen hier op Scheveningen is weinig te doen. En nu met het goede weer de laatste weken vliegt iedereen naar buiten. Heb zelf een aantal dagen nog heerlijk 's-avonds buiten kunnen vertoeven en ja dan ga ik niet binnen zitten achter een PC. Maar Nel straks komt de R weer in de maand en dan gaat iedereen weer wat meer achter zijn PC zitten en hopelijk komt er dan wat vers bloed bij want dat hebben we nodig. Misschien als er hier wat verhalen van toen naar boven word getakeld dat daar misschien lezers op gaan reageren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #734 Gepost op: 16-09-2013, 01:03:05 » |
|
hoi allemaal met dat weer kan je wel een borrel nemen en wel twee ook je gaat toch niet tot de kerst wachte peet de herfst begint dit jaar wel erg vroeg je winterjas maar gauw uit de kast halen mensen groetjes jochem
|
|
|
|
|
|
|