|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: 27-02-2012, 20:35:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wybe-M2
Gast
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: 27-02-2012, 23:21:42 » |
|
.....doet een beetje katwijks / Noordwijks aan vind ik. ....het gaat erop lijken als je in de toekomst over de boulevard van SCHEVENINGEN wandelt dat je denkt op Kijkduin te zijn. Ben benieuwd wat Witkwast morgen gaat schrijven: - lijkt op Zandvoort, Noordwijk, Vlissingen, ..... Hij verandert elk kwartier van mening. ;-D
|
|
|
|
|
|
|
|
zier
Schipper
wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: 28-02-2012, 17:19:33 » |
|
Zal het anders formuleren het gaat erop lijken als je in de toekomst over de boulevard van SCHEVENINGEN wandelt dat je denkt op Kijkduin te zijn. =======================================================
denk het niet witkwast,als ik in kijkduin een bakje doe ken ik zo over zee kijken,van de zomer daar gezeten een bakje doen kon ik zo naar de kotters kijken die lagen te vissen,en kon de naad van het water zien.
ben vandaag naar de boulevard geweest en werd daar niet vroolijk van ,van noord naar zuid gelopen,van sea life de noord in is het zelvde gebleven,de zuid in hadden ze het zelvde moeten doen AUTO LOOS maken. en dat helm planten ik heb staan kijken bij dat seinpost restaurant ,ik denk dat gestraald wordt bij windkracht 9. het eenigste voordeel dat dat helm heb is dat norder kan straks een paar asielzoekers aan het werk zetten om de shit tussen dat helm weg te halen van plastiek en papier. en als ik op boulevard hoogte staat zie ik niet de naad van het water maar kijk ik tegen een zandwal aan,en heb ik het nog niet over de strandtenten die er nog moeten komen. zier
|
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 28-02-2012, 18:44:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 29-02-2012, 21:51:50 » |
|
Ben benieuwd wat Witkwast morgen gaat schrijven: - lijkt op Zandvoort, Noordwijk, Vlissingen, ..... Hij verandert elk kwartier van mening. ;-D Denk het niet beste Wybe Ik heb geprobeerd een beeld te weergeven en dat mogen jullie allemaal naar eigen belevenis invullen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 12-03-2012, 15:49:05 » |
|
Er Werd vanmiddag weer een gedeelte tussen geplaatst.
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #134 Gepost op: 12-03-2012, 15:50:14 » |
|
3 en 4
|