C. Bal
Gast
|
 |
« Gepost op: 20-03-2013, 09:08:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22-03-2013, 09:10:31 » |
|
Zal wel rinus,eind jaren 40 speelden we daar dus,maar het spreekwoord zeg als je in stront roerd gaat het stinken,dus gewoon laten liggen en trouwens wat willen ze der mee dan vervoeren naar waar??en door de bebouwde kom.
Hoi Rinus, Zier Ten eerste is deze petitie gestart door Marina Wiersma. Dit naar aanleiding dat er de afgelopen jaren, een ZEER hoog aantal mensen de ziekte kanker kregen. En niet alleen mensen op leeftijd, maar ook jonge mensen. De vuilstort die het meeste gif heeft ligt vlakbij het strand. Ga op het Markenseplein bij de snackbar het pad op naar het strand, op 100 m voor dat je het strand op gaat aan de rechterkant ligt die gifbelt. Ze hebben deze gifbelt bedekt met een paar meter zand, wat een oplossing is dat. Je moet ook weten dat het grondwater richting Scheveningen loopt. Dus Zier je hoeft niet te roeren, het grondwater doet dat. Ik hoop dat het jullie nu een beetje duidelijker is. Mensen die in Duindorp wonen en familileden hebben verloren aan deze ziekte, doet het pijn dat er negatief op deze petitie beoordeeld word. Zier kijk op de foto, de duinen liggen vol met stukken asbest gr Cor
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22-03-2013, 09:48:08 » |
|
Cor wanneer is die belt er dan neergelegd.??
Zier ik denk in de jaren 60, ik heb er als kleine jongen ook gespeeld. Nu groeien er bramen op, en daar hoef je niet blij om te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22-03-2013, 09:53:19 » |
|
Cor het is niet negatief over de petietie maar over de man die het weer naar zich toe trek
Rinus Marina zocht hulp om dit op te zetten, en daar Jan de weg hierin weet heb ik Jan aanbevolen. Groep Erik de Mos ex PVV zit hier ook in. Iedereen die mee kan helpen om dit probleem op te lossen is welkom. We moeten dan ook onze politieke gedachte achter ons laten. Cor
|
|
« Laatste verandering: 22-03-2013, 09:57:51 door C. Bal »
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22-03-2013, 11:20:03 » |
|
wat zal je zeggen van de vuilstort bij het zwarte pad daar storte on de jaren 45, 50 de ziekenhuizen ook hun afval
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|