|
jana
Gast
|
|
« Antwoord #136 Gepost op: 19-10-2013, 18:40:48 » |
|
wegens de brand
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 21-10-2013, 13:07:54 » |
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #141 Gepost op: 22-10-2013, 13:58:02 » |
|
http://www.wvwillemstad.nl/index.php/home-2/59-haringvlietbrug-dicht jaczon heeft zeker vergeten om door te geven (4 uur van te voren) dat de wiron 5 er aan komt ze heeft de avond en nacht voor de brug gewacht dus een flinke vertraging opgelopen waardoor de wiron 6 niet uit kon varen vandaag. zal morgen wel worden.
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #142 Gepost op: 22-10-2013, 19:31:41 » |
|
Dit was niet de rede van deze vertraging , de brug weigerde open te gaan met forceren lukte het na uren worstelen . de brug moet nu hersteld worden zodra dit geklaard is dan pas kan de wiron 6 vertrekken. De engelse wirons worden woensdag rond 0.700 in den ochtend hier op scheveningen verwacht. ps alles onder voorbehoud.
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
michael-taal
Schipper
Berichten: 349
|
|
« Antwoord #143 Gepost op: 23-10-2013, 09:17:32 » |
|
Offshore-bedrijf Rederij Groen geeft Damen opdracht voor twee Seismic Research Support Vessels
Rederij Groen heeft opnieuw twee seismische hulpvaartuigen besteld bij Maaskant Shipyards Stellendam, terwijl eerder dit jaar al de Aquarius-G en Astra-G zijn opgeleverd. De twee nieuwe Seismic Research Support Vessels (SRSV's) staan gepland voor het derde kwartaal van 2014. Groen heeft bovendien een optie genomen op een derde, identiek schip, dat in 2015 opgeleverd zou moeten worden.
De nieuwe SRSV's krijgen een afmeting van 35 x 8,70 m. De schepen worden voorzien van twee roerpropellers, elk aangedreven door een 500 kW elektrische motor. De stroom wordt geleverd door drie Caterpillar-generatorsets. Rederij Groen wil de schepen wereldwijd inzetten voor seismisch onderzoek.
Net als de eerder opgeleverde SRSV's zullen de nieuwe boten vaak samen met andere schepen opereren, en helpen bij de overslag van goederen en installaties van het ene schip naar het andere. Aangezien seismisch onderzoek gebeurt bij lage snelheden, zijn stabiliteit en wendbaarheid uiterst belangrijk. "En dat is nu precies kenmerkend voor het nieuwe ontwerp", aldus de heer Groen.
|
index_tegr.jpg (39.26 KB, 800x370 - bekeken 950 keer.)
|
« Laatste verandering: 24-10-2013, 10:02:03 door Rinus.N »
|
Gelogd
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #147 Gepost op: 23-10-2013, 15:30:44 » |
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
|