Nou adje ik vind de vraag zo dom nog niet,eerder het antwoord vind ik dom.
Ik denk je meer berijkt met een overal aan als met een stropdas,want daar lopen er al genoeg van rond.
Groen geef de aurora weg en den haag geeft een schenking van 25000 euro ,en ze denken in der eigen van zo daar zijn we van af,en kunnen later zeggen sorie dat het mislukt is maar we gaven het goede voorbeeld.
Ik zou eerst maar der is een zak gaan zoeken waar 2 miljoen euro in zit en dan kan je naar een werf gaan om het schip in de staat te brengen dat die moet worden,of wou je het zelf gaan doen,dan kan je beter meteen de sch 4 nemen.
Denk je dat als vlaardingen zelf de balder onderhanden genomen had dat die er dan zo uitgezien had ?.
Zo gek is je vraag niet Zier. Het plan en het gebaar wat Groen doet is helemaal niks mis mee.
Je hebt wel een heleboel stropdassen nodig die een hele gulle hand van geven hebben.
Je hebt het over 2 miljoen. Doe er rustig nog maar 2 miljoen bij.
Die jodenfooi van de gemeente Den Haag stelt niks voor. Hebben ze binnen de kortste keren terug verdient aan havengeld.
Het zal een hele lastige klus worden om zo'n project goed af te ronden. Aan vrijwilligers zal het niet liggen.
Voorbeelden hoe lastig dat wordt (
Geld) zijn er zat:
Project Trix. Wat is ervan terecht gekomen ?
De bouw van de Delft in Delfshaven Rotterdam. De spanten worden langzaam aan door de houtwurm opgevreten.
De Buffel in Hellvoetsluis. Ook weer een hoop ellende voor het dagelijks onderhoud.
K