Beste Mede Leden.
Zo juist las ik een bericht v/d Machinist,dat deze site een betalings achterstand had,en zo doende een paar dagen uit/of line was.
deze zelfde Machinist heeft alle zeilen bij moeten zetten om de site weer online te zetten,zodat wij Elke dag kunnen genieten v het wel en wee op scheveningen en meer.
Een site onderhouden/beheren,en BETALEN,kost heel veel geld anno 2018,ik herriner me het laatste radio station waar ik voor werkte,zo'n 6000 euries perjaar koste(zonder reclame inkomsten),en ik als dj per maand 25euries overmaakte aan de beheerder v/h station.
Ooit draaide ik bij een ziekenomroep,die alleen al 6000 gulden per jaar aan buma/stemra rechten moest betalen voor het draaien v/d plaatjes,en dat was nog binnen de muren v/h ziekenhuis.
Het moet toch niet zo zijn,dat wij met ongv 800 leden,dit genot moeten missen,omdat de machinist+een paar sponsers de zaak draaiende moeten houden voor ons genot.
24uur perdag wordt deze site bezocht,en ook snachts zitten er soms rond de 30 leden te lezen.
800 leden staan er op de lijst,waar van er vele nooit iets typen,laat staan reageren
Mijn voorstel is:om de site draaiende te houden,over te gaan op betalende leden,zodat onze Machinist,en z,n sponsers wat meer lucht krijgen.
Niet betalende leden worden dan helaas verwijderd v het forum,totdat ze zich aanmelden als betalend lid.
Hoe wel we geen 25euries per maand gaan betalen(dat zullen verschillende portomonees niet kunnen trekken)stel ik voor,om een bedrag v 5 euries per maand te doneren,wat is nu 5 euries per maand,voor een goede balgehakt leg je dat tegenwoordig neer,en die gaat de andere dag door het(
),de wc.
Wat is uw reactie hier op???
Hg.
Adje.