GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #240 Gepost op: 30-12-2013, 09:53:46 » |
|
Der eb vannacht een Nachtploeg bezeg eweest. Ze legge non een stuk voor op de Zuiderlinge. Ze wachte non op een Hoogwerker de la PERS.
|
|
|
|
|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: 30-12-2013, 11:16:01 » |
|
Der eb vannacht een Nachtploeg bezeg eweest. Ze legge non een stuk voor op de Zuiderlinge. Ze wachte non op een Hoogwerker de la PERS. zal marnix noorder wel geweest zijn met zijn p.v.d.a ploeg.
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #244 Gepost op: 30-12-2013, 11:31:31 » |
|
nou daer zel ik tog ff op reageren,toevalig keek ik om half acht toen zg ik wel een vuurbranden om de noord ik denk dat was om de wacht warm te houden,dus ze vertrouwden de zuid niet.
Ik eb zonet zellef effe weze Kikke Zier. Maar ei is zo hoog hoor En hoogtevrees ebbe ze iet. Maar nog niet op NORDERhoogte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #254 Gepost op: 30-12-2013, 20:10:25 » |
|
Der eb vannacht een Nachtploeg bezeg eweest. Ze legge non een stuk voor op de Zuiderlinge. Ze wachte non op een Hoogwerker
Meneer Du Press,
Uw kleinzoon heeft er zekers vannacht aan meegewerkt! Ik zal hem aanbevelen zodat hij naast zijn diploma ook nog eens een gouden Certifikaat voor beste stapelaar krijgt ! Deze hoge onderscheiding heeft hij echt verdient zelfs ik ben trots op hem.
Super Aat,Dankje wel Zeun
|
|
|
|
|
|
|