|
|
jacobus
Gast
|
|
« Antwoord #467 Gepost op: 13-08-2014, 23:40:02 » |
|
Jacobus ben je met de prinsenlander meegeweest??.
Beetje laat met reactie foto is niet door mij gemaakt maar een ander heeft dit gedaan zier. gr jaap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zier
Schipper
wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere
|
|
« Antwoord #474 Gepost op: 30-08-2014, 16:02:33 » |
|
Ff een rondje ierland gedaan ,willem v/d zwan en ariadne en alida weg uit het kanaal ,zitten nu bewesten van ierland,zoekend. Der stoomd der 1 van vrolijk door het groote gat de oceaan op . De dirk diederik zag ik gisteravond op ijmuiden aanleggen maar die zit nu bij flamborough head in de buurt met de afrika,zo te zien op kuitziekers op de noord oostbank als ik het goed heb.
Hij is tog ff binnen geweest in de haringhaven,zal wel wisselen van bem. Geweest zijn,dus duid erop dat die leeg is en nu meteen op de kuitziekers maar hij lig nu stil. Tanken vol en nog een kwak aan dek,en dan moeten stoppen anders donderd die achterover ?? Zou zo maar kunnen . Die boot van vrolijk is de cornelis vrolijk en komt nu weer terug ,ook naar de kuitziekers ?? Zou ook zo maar kunnen. En die 3 die nu bewesten ierland zitten als die dan doorstomen kunnen ze via de pentland de noordzee weer op komen dan zit het vlootje weer bij elkaar.
|
|
« Laatste verandering: 30-08-2014, 16:22:59 door zier »
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #477 Gepost op: 30-08-2014, 20:46:26 » |
|
Ja het is soms vreemd Zier,leg er een Schip voor scheveningen,ga ik de foto bekijken,komt er een Plat binnenscheepje voor de dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|