Startpagina met het item op de hoogte is een denk ik klaar.
Je kan nu gelijk zien of er iets bij is gekomen.
Als er bij wie wat waar een bericht wordt geplaatst, dan zie je dat er 1 nieuw bericht bij wie wat waar is geplaatst.
Als er een nieuwe moppen is geplaatst, dan krijg je te gelijk te zien dat er 1 nieuwe mop is geplaatst.
Als er een nieuw verhaal is bijgekomen, dan krijg je te zien dat er 1 nieuw verhaal is bijgekomen.
Als er een nieuwe advertentie bij snuffelbeurs is geplaatst, zie je dat meteen dat er 1 nieuwe advertentie is geplaats.
Als er een vernieuwing op de site is bijgekomen, krijg je daar bericht van.
Als er een nieuw recept is bijgekomen, zie je dat meteen dat er 1 recept is bijgekomen.
Als je dan de link gebruikt, ga je gelijk naar de juiste website en worden de tellers automatisch gereset.
Ik ga nu beginnen aan een agenda functie voor privé afspraken en verjaardagen, zodat je bij al je verschillende apparaten, alleen maar hoeft in te loggen. op
www.allesoverscheveningen.nl/start Dan krijg in één pagina al je favorieten links te zien en die je zelf kan uitbreiden en beheren, het weer en en alle vernieuwingen.
En het lijkt me dan ook handig om dan ook gelijk ook je afspraken en verjaardagen op die zelfde pagina te kunnen zien.
Mochten er nog vragen of wensen zijn, dan hoor ik dat graag.