|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.H.
Schipper
|
|
« Antwoord #1404 Gepost op: 17-11-2019, 17:13:16 » |
|
Goeie middag Mannen. Hartelijk dank en graag gedaan . Ja , andere plaatjes i.p.v. wrakken,daar kunnen we dan wel een tijdje mee doorgaan af en toe zit ik hier rondom in de boeken en die staan vol plaatjes want anders koop ik ze niet, ik sjouw me een bult hier in dat huis maar zonder wrakken is er weinig verhaal en dat kunnen we Vreemdeling weer niet aandoen die moet wat te vertalen hebben, maar geen Oosterse talen bijv. Chinees, Japans enz. het Spaans ging hem toen heel goed af, dat zal ook wat met zijn naam te maken hebben. We zullen wel zien, waar het scheepje strandt, oh ja geen wrakken. Over de Goodwins Sands en Cornwall valt ook wel het een en ander te schrijven, het ging daar ook niet altijd van een leien dakje, daar zijn lijvige boeken over geschreven. We wachten Vreemdeling nog even af , zijn wil is wet, hij is de oudste. Ik heb hem wel wat gestuurd, dat zit hij natuurlijk nu te bestuderen. Vr.gr. Jan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zeepaard
Schipper
Wat is 't toch fijn om 'n Scheveninger te zijn!!!
|
|
« Antwoord #1408 Gepost op: 18-11-2019, 14:20:53 » |
|
Hallo Jan Harteveld Jan een vraag Was het in Engeland niet zo veilig met de schepen Als ik dan kijk naar Nederland zie ik dat het hier veilig is. of zie ik dat verkeerd ??
|
|
|
|
Wie wat waar,ik hou mijn kiezen op elkaar
|
|
|
|