|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
demarico
Gast
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 06-10-2007, 15:08:12 » |
|
Goeiemiddag Jaap ik wil dat wel proberen moet natuurlijk zoveel mogelijk info van de kleuren van het schip hebben,ik heb wel foto's maar je weet dat is over het algemeen zwart/wit, Jaap ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het de Kw-141 moet zijn maar misschien heb ik het mis hoor. Roep maar wat Jaap gr.Cor
|
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 06-10-2007, 20:04:12 » |
|
04 Juni 1955 De ondergang van de Sch-204,,Dolfijn'' Goeie avond als er mensen zijn die erbij zijn geweest en zich nog kunnen herinneren,zoiets vergeet je natuurlijk nooit meer,maar hoe het was met de zeilen, stonden die nog op of naar beneden,was de sloep van de Sch-305 ook buiten boord,ik teken dit ,maar heb nooit foto's of degelijke gezien, alleen de krant, kloppen er veel dingen niet dan maak ik hem overnieuw reageer voor het niet meer kan. gr.Cor Mag niks uitmaken je geeft een hele mooie schets ! Vanuit jouw visie jouw belevenis het is geen foto, je geeft iets weer zoals jij het beeld heeft. In het verleden namen veel loggers elkaar op sleeptouw ! Vele beroemde schilders heben iets geschilderd waar er iets niet klopte. Ik vind je werkjes erg mooi !
Witkwast (aad)
|
|
|
|
|
|
|
vink
Gast
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 07-10-2007, 11:32:14 » |
|
Goeje morgen nou alleen de 204 had de boot buiten ik vind de tekening mooi ik was er bij ik voererop rinus vink
|
|
|
|
|
|
|
JaapvD
Gast
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: 10-10-2007, 17:18:28 » |
|
Heb je hem gevonden in je PB ,Cor ?
|
|
|
|
|
|
|
JaapvD
Gast
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 12-10-2007, 17:26:29 » |
|
Cor het is een plaatje ,gelukkig zijn er mensen die zoiets kunnen. (ik niet) grts Jaap PS .Vaart nu onder de vlag van Letland.
|
|
|
|
|
|
|