|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 27-05-2013, 20:22:43 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 28-05-2013, 10:29:44 » |
|
Morgen allemaal. Heerlijk weertje...nee we klagen niet.... Henk fijn je bent weer onder de mensen, houden zo!!!!!! Dicky, de Rododendrons allemaal uit, mooi gezicht zeker... Ik ben maar weer aan het werk, maar kan genieten van het zonnetje.... iedereen is ook ineens vrolijk... Ik had Vrijdag een moeilijke dag, mijn collega haar man is gecremeerd.... pffff 51 jaar, dus lieve mensen Pluk de Dag!!!!!
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: 28-05-2013, 18:52:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: 29-05-2013, 21:36:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 30-05-2013, 20:17:43 » |
|
Goede avond,allemaal Dicky ook volop in de tuin bezig,ja 't onkruid groeit snel met die regen,als 't zoals vanmiddag even droog is ga ik ook onkruid wieden,toen wilde ik de buxusbollen snoeien,maar ik kwam niet verder dan 1 bol, toen was de accu van m'n machientje leeg.....dus morgen weet ik al weer wat me te doen staat. En Hans.....wat lees ik moest je op de bank slapen We krijgen in ieder geval droog weer van 't weekend,misschien kom ik nog wel naar scheveningen gereden,als ik na morgen niet gesloopt ben, (moet 't gras ook nog maaien) Ja,ik sta er nu even allemaal alleen voor Maar ik doe ook wel leuke dingen tussendoor,maandag ben ik naar 'n vriendin in Knokke geweest en 't was prachtig weer toen.Allen een fijne avond en voor straks welterusten Ga nu aan m'n cognacje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 01-06-2013, 08:11:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 02-06-2013, 09:57:55 » |
|
Goede morgen, ben weer brom uit Emmen Heel de dag was het daar beren koud, op het laatst zijn we maar binnen gaan zitten, brrr en we reden Emmen uit brak de zon door en heel de weg strak blauwe lucht. Gelukkig weer veilig thuis gekomen. Zat aardig vol, met me kleine karretje, de twee moeders reden ook mee, gezellig kleppen heel de weg, was wel leuk. Vandaag heerlijk in het zonnetje ontbeten, dat was de eerste keer dit jaar Jammer dat ik gisteren niet in het ZMH aanwezig kon zijn, maar jullie begrijpen dat wel toch Henk, deze week even een afspraak maken? Zal het je lukken om drie trappen op te komen? Anders komen wij wel bij jou koken Vrijdag oud vissersdag en zaterdag vlaggentjesdag Heb er zin in Mocht het een beetje weer zijn dat eindigen we meestal bij het ZMH Aad, moet jij nog ergens optreden? Fijne dag allemaal
|
|
|
|
|
|
|
|
Dicky
Zuiplap
Als je nergens op rekent,valt er nooit iets tegen
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 02-06-2013, 15:05:42 » |
|
Maart, een beetje kinderachtig hoor...als je s,morgens op tijd van huis gaathad je best even kunnen komme ietan Hans weer terug uit Emmen of all pleaces Kleindochter, ben je ook zo,n detective Fan...van mij mag het iedere avond gisteravondHeb ik naar Martin Beck gekeken een zweedse serie...om half 12 Lewis...vanavond een nieuweNoorse serie ben benieuwd...Silent witnes,Taggard,Midsomer Murders...noem maar op ik vind ze altijd heerlijk om naar te kijken Ik vergeet er nog een,afgelopen woensdag had Endeavour Morse,ook leuk
|
|
« Laatste verandering: 02-06-2013, 15:08:36 door Dicky »
|
|
De beste manier om vrienden te maken is er een te zijn!
|
|
|
|
|