|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #257 Gepost op: 02-08-2013, 14:43:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #271 Gepost op: 04-08-2013, 09:23:24 » |
|
Goedezundag murrege panden,
Goed volk hier...ik lees roze olifantjes..nieuwe panden in de keizerstraat.. nou voor even dan, ik heb vernomen dat de Trekpleister per September weggaat uit de Keizerstraat, ja er zitten 4 dezelfde winkels op een kleinstukje Kruitvat Etos Kalisvaart en Trekpleister...
Maar het was weer gezellig gisteren.... ik miste toch wel Wissel en Toos met haar roze doos, maar die zullen wel met dit mooie weer genieten van hun bootje en gelijk hebben ze...
We gaan maar weer denken over het volgende etentje.. Hans even Brainstormen samen daarover
Ik ben wel met een preek hier bezig, nouja het is toch zundag hé panden de kerkklokjes klingelen...luidruchtig en toch vind ik het een dorpsgehoor
Leo leuk om je weer even gezien te hebben, en wat fijn dat Marja de goede kant opgaat
Iemand nog gekeken naar de grootste Sjoelbak in de Keizerstraat?
Het vuurwerk komt er ook weer aan binnenkort...
Ik wens iedereen een zonnige dag, geniet er nog heerlijk van het zonnetje doe't weer zijn best
Toedeloe , zei Mamaloe ( kwam deze foto tegen, zo'n jurkje heb ik ook nog gehad...The Beatles tijd)... nostalgie
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #272 Gepost op: 04-08-2013, 10:39:21 » |
|
Inderdaad een hele preek Gina Komt goed uit want ik heb weer eens een keertje overgeslagen Ja, op naar het volgende feestje, denk ergens in oktober, dan is iedereen weer terug van vakantie. Misschien weer eens een ouderwetse feestavond, met hapjes, sketjes en die lekker balletjes van jou Moet nog denken aan Wies, Anneke, wissel, Tom de loopjongen, Schub en de vrouw van Cor, was toch gieren en brullen.
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #273 Gepost op: 04-08-2013, 17:00:33 » |
|
Hans, elk feestje is weer anders..mensen komen en mensen gaan.... de gezelligheid maak je gewoon met het clubje wat je hebt op dat moment... En je weet Sil zijn lijfspreuk,""Pluk de dag"" Je doe't het toch nooit goed in andermans ogen..... M'n zoon had op zijn facebook een mooie gezegde...kijk hieronder
|
|
|
|
|