|
|
|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #278 Gepost op: 05-08-2013, 21:55:50 » |
|
Goede avond allemaal,
Tja het was ontzettend gezellig, een ongedwongen sfeer, het weer zat mee wat wil een mens nog meer. Ik kan zeggen dat ik genoten heb. en met mij nog vele anderen. Ook de aanwezigheid van onze Queen, je zou toch bijna jalours worden op dat vrouwtje wat een energie. Quenie ik hoop dat je nog vaak bij onze happenings aanwezig zal zijn.
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #279 Gepost op: 06-08-2013, 07:56:22 » |
|
Goedemorgen,allemaal We zijn weer terug,van weggeweest,erg leuke en interessante vakantie gehad.Engeland is mooi,vooral als 't niet regent,gelukkig gebeurde dat 's nachts en overdag was 't zonnig.Bert heeft de" hadrian wall"samen met z'n zus en zwager gelopen en daarna zijn we samen kriskras gaan toeren van Maryport tot Scarborough,via 't Lake district (hier regende het wel), daarna Yorkshire en zo naar 't zuiden weer afgezakt. Wat een zomer hè,zo mogen ze meer zijn van mij. :{En m'n plantjes in de tuin hebben het zowaar overleeft 'k zie dat jullie weer genoten hebben van de bbq,jammer dat ik er niet bij kon zijn. :- ZO,nu nog een bakje doen en dan gaan we hier thuis maar weer aan de slag Allen een fijne dag en carpe diem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #282 Gepost op: 06-08-2013, 09:32:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #292 Gepost op: 07-08-2013, 14:26:25 » |
|
Hee Theres leuke foto, lijkt Panorama Mesdag wel..hahahaha ben je er wel eens geweest???Ik kan fietsen als ik weet niet wat, maar ik val er niet vanaf hoor..
ik wil een goede tweedehands fiets kopen...iemand iets staan?
doe hierbij een oproep...
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #293 Gepost op: 07-08-2013, 14:28:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #296 Gepost op: 08-08-2013, 06:54:11 » |
|
Joehoe goedemorgen allemaal.
Weer Donderdag en vandaag is de tweeling jarig van mijn jongste dochter...joepieeee ze worden alweer 5...wat gaat het toch hard!!!!
Nou Hans...je bent goed bezig voor je lijn...lekker toch ach het gaat om de fun dat sporten!!!!
Je ruikt weer als een Roosje..hahaha een klaproosje
ik wens iedereen een mooie dag...ajuuu, ben druk aan het werk even tussendoor jullie mailen...
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #298 Gepost op: 08-08-2013, 07:46:11 » |