Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #400 Gepost op: 17-09-2013, 21:26:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: 23-09-2013, 09:45:15 » |
|
Hallo Allemaal Vandaag de eerste Herfstdag,officieel. Het is te merken aan alles geloof ik. Goed ----reken er maar op dat dit de laatste week is ,dat je nog een beetje buiten kan lopen,en een vaal zonnetje ziet. Alles straalt een sfeer uit, --van ik geloof het wel. Alles een beetje Ingekakt-?? Ook deze rubriek hier ? Kom op waar zitten jullie ,------buiten Griekenland en Kreta,waar wat anderen van ons zitten.? Als ze terug komen , is het maar te hopen ,dat hun ook zonder problemen ,weer kunnen op starten. Bij Gina denk ik aan een over schot, van vette olijf olie ,(en vooral Raki)Hi.Hi. die je in die landen toch wel binnen krijgt. En Bij Hans,denk ik de knoflook. ach alles heeft zijn tijd nodig ,om weer te verdwijnen niet waar ? De Natuur gaat ook daar ---toch zijn gang Nou kom op alle maal, -------we kunnen eerdaags weer paddestoelen plukken en kastanjes rapen. En vooral --------------------------------blaadjes vegen. Herfst------- we kunnen er toch niet om heen.--- Na deze enorme hoop onzin , die hier boven staat, eerst even een bak koffie pakken. Jullie ook. en schrijf effe wat. doei. Groeten Prop.
|
|
« Laatste verandering: 23-09-2013, 10:59:27 door lfcvanderbrugge »
|
|
|
|
|
|
|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: 23-09-2013, 20:16:43 » |
|
Beste Henk,
Jij ook sterkte en beterschap hoop je gauw weer eens tezien in het ZMH .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filmer
Grote drinker
|
|
« Antwoord #407 Gepost op: 25-09-2013, 12:38:56 » |
|
Hoy Dickie alles is goed maar ik heb het onwijs druk liefdadigheid oud papier. kan helaas volgende week niet aanwezig zijn. A.s. zaterdag een optreden in Schiedam. Ben zwaar in de weer met een film van de Oranje school Was een afscheid van Joop Alberti en Guusje v. Boven.
|
|
|
|
|
|
|
|
Filmer
Grote drinker
|
|
« Antwoord #409 Gepost op: 26-09-2013, 18:25:13 » |
|
Hoi Aad,Volgende keer beter Aad,zo te lezen heb je het zo druk als een klein baasje Altijd beter dan je vervelen toch,nog een fijne avond allemaal Hoi Dicky, nee vervelen doe ik me echt niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #414 Gepost op: 05-10-2013, 10:27:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #417 Gepost op: 06-10-2013, 09:25:22 » |
|
goede morgen,allemaal Ja,"het was weer fijn om weer eens in Scheveningen te zijn " Prachtig weertje mooi uitzicht op de haven en....niet te vergeten aangenaam gezelschap Het was weer erg gezellig Inderdaad genieten...Hans!EN....we konden op 't terras lekker roken hè Dicky. Na nog wat harinkies gehaald te hebben (Bert heeft weer gesmuld!)ging 't allemaal goed op de terugweg,ben maar gewoon weer over voorburg gegaan,was redelijk snel thuis. Heen had ik er langer over gedaan,vanaf delft-zuid tot kijkduin was een ramp en Rinus..na kijkduin ging alles vlotjes.Ik had zelfs een plekje voor de deur met parkeren. Hier komt zo nu en dan de zon even te voorschijn,Bert gaat vanmiddag naar zijn zoon en ik denk dat ik weer even naar 't arboretum ga vanmiddag,jammer Queenie dat je niet om de hoek woont anders had ik je wel opgepikt.Er schijnt ook een tentoonstelling te zijn met 't thema "appels". trouwens nog bedankt voor 't tijdschrift,ga er vandaag lekker in bladeren,heb zelf nog een hoop villad'artes,die zal ik volgende keer 'ns voor je meebrengen. Allemaal een fijne dag vandaag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|