|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #551 Gepost op: 15-11-2013, 20:05:38 » |
|
Ik weet al een heleboel dingen die er niet meer opkomen bij mij.
zwangerschaps verlof, om maar wat te noemen. Ik zou bovenstaande juist wel voor jou in je pakket laten opnemen Leo,
|
|
|
|
|
|
|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #552 Gepost op: 15-11-2013, 20:15:54 » |
|
Ach ik vergeet helemaal de jarigen te feliciteren Rinus en Toos bij deze dan !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #565 Gepost op: 20-11-2013, 00:39:17 » |
|
Voor ons groepje zal het een worst zijn maar voor de toerist en buitenstanders lijkt het me wel een aardige aanvulling. Heb al een opzetje gemaakt en het ziet er wel gaaf uit. Draait alleen nog even op me eigen computer, dus ik kan nog niet zoveel laten zien. Het is ontiegelijk weel programmeer werk, omdat je met zoveel datums zit te knoeien, maar wel een leuke uitdaging. Als het goed is zie je gelijk wat je die dag kan doen of beleven en als je op een andere dag klikt dan krijg je te zien wat je dan kan bezoeken of beleven. Maar de meeste zijn seizoen gebonden, dus daar moet die ook opletten. Zodat je in het hoogseizoen wel op dinsdag naar de Mercuur kan en in de winter niet bv Ook kan je in de winter niet dansen bij een strandtent bv Zit knap ingewikkeld in mekaar. maar we komen er wel uit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #572 Gepost op: 22-11-2013, 23:23:42 » |
|
Hallo allemaal Kleindochter ,Dicky ,Hans en alle anderen,natuurlijk. Sinterklaas en Kerst en al die Gezellige dagen, komen er weer aan . Even over die Kerstbomen---- Ja iedereen verlangt mischien naar die tijd. Ik ook wel hoor,maar vind het allemaal nog effe te vroeg. Mijn Kerstboompje in de Voortuin, is zelfs de verlichting niet uitgehaald verleden jaar. Van avond nog even geprobeerde, ---en ja hoor alles brand nog. Dit tot Hilariteit van mijn Buurvrouw,----zijn jullie gek geworden --zo vroeg al,---? Nee, natuurlijk niet -dus uit dat ding. kom ik vanavond toevallig achterom ons woonblok binnen, --- Staat daar een hele Huiskamer --vandaag gedaan dus , al kompleet in vol Kerst -ornaat. Nu stond ik even bizar te kijken, Wat zal je dit dan per 2- Jan --strontzat zijn zeg. Nou ja , Sint telt hier in Ridderkerk alllang niet meer mee. Enkel maar het Suiker feest schijnbaar -??? Ze zoeken het maar uit. Rond de 20e gaat onze kunstboom van stal en niet eerder. Zonder suiker.Hi,Hi. Groeten Prop. Als het steeds vroeger wordt krijg je echt onderstaande situaties
|
botsing-2.JPG (54.24 KB, 576x432 - bekeken 845 keer.)
|
« Laatste verandering: 23-11-2013, 00:49:56 door lfcvanderbrugge »
|
|
|
|
|
|
|