|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #578 Gepost op: 26-11-2013, 20:29:21 » |
|
Goedenavond allemaal Zo te lezen gaan jullie een boompje opzetten Ik heb het afgelopen weekend genoeg kerst gezien, ik ben naar de kerstmarkten geweest in Duitsland, Ach meer voor de gezelligheid, het was leuk en ik heb vreselijk gelachen. Mijn kleindochter is. Ook weer een jaartje ouder geworden en kleine meisje worden groot..... De winkel Schoon in de keizerstraat is weer zo leuk versierd, dat doen ze altijd zo leuk! Mijn kleinkinderen kijken er graag naar als ze bij mij zijn. Wat jammer dat Kalisvaart de drogist ook weggaat in de keizerstraat, Er staan zoveel winkels leeg, jammer toch!! Het zal dit weekend druk worden op Scheveningen, Heel Scheveningen staat al op z'n kop met van alles en nog wat. Nou luitjes !! Carpe Diem xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #582 Gepost op: 27-11-2013, 19:05:29 » |
|
|
|
« Laatste verandering: 27-11-2013, 19:07:09 door Gina »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #591 Gepost op: 28-11-2013, 23:28:20 » |
|
Helaas zijn de zaterdagen van mij allemaal al gereserveerd. M'n kleindochter,dochter,een oom, m'n broers en een goede kennis. Help !!!. Was vanmiddag weer voor de voor bereiding van a.s. zaterdag en heb gelijk even polshoogte genomen op de Boulevard. Je kan echt zeggen dat het grootst wordt aangepakt. Het Scheveningertje staat ook bol ervan. En nu maar duimen dat het weer mee werkt.
Heb je nog ergens een Link ?naar die krant Witkwast ? Gr. Leo
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
Carpe Diem!!!!!
|
|
« Antwoord #593 Gepost op: 29-11-2013, 03:12:18 » |
|
Hai Luitjes, Dicky veel plezier met je reisje naar Duitsland, ja hier ook druk, Ik zie het ook allemaal wel op TV west enz...... Hans, ja die borrel moet er snel weer komen, tja en 14 December kan ik niet, mijn dochter is dan jarig en die krijgt van haar mannetje een weekendje weg, en deze Oma mag oppassen..... 21 December is mijn kleine broertje jarig, ja kan het ook niet helpen.... Tussen door nog Dicky jarig... Hihihihi enz.... En Hans zijn vrouw.... Hahah goh mijn geheugen werkt nog goed!! dus Spienet hihi zeg het maar!!!
Als er meerde gaan wil ik zaterdag wel even een uurtje komen, maar echt niet te lang, ik ben dan heel de dag druk in de weer voor het goede doel... Dus mijn oogjes zullen snel toevallen, Maarja een 200 jarige oranje bitter moet kunnen toch!!
Xxxx fijn weekend alvast allemaal!!
Ja ik ben nog laat op, kan weer eens niet slapen pfffff daar wordt je pas moe van!!! Hahaha
Xxx liefs allemaal!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #598 Gepost op: 29-11-2013, 20:34:36 » |
|
Hee die Gina, Jeetjes meid waar zit jij al die tijd. Wilde al een zoek aktie in de duinen gaan houden.
|
|
|
|
|
|
|
|