|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #1004 Gepost op: 23-02-2014, 10:01:24 » |
|
goedemorgen,allen Ja, geweldig hè Dicky, leuk die cartoons van onze schaats(t)ers,ze zullen het nu wel druk krijgen met terugkomst ,al die inhuldigingen,maar dat hoort erbij. Vanavond nog even naar de eindceremonie kijken en dan hou ik 't ook voor gezien.Dan moet ik morgen beginnen met m'n schoonmaak , Bert gaat onze rolluiken vervangen, dus morgen moeten de gordijnen eraf etc.etc.......... Je kent dat wel,zal 'n zootje worden.Maar goed!! Vandaag weer een mooi zonnetje volgens de vooorspelling,dus er maar van genieten allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1006 Gepost op: 24-02-2014, 08:26:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
garrent
geheelonthouder
|
|
« Antwoord #1020 Gepost op: 25-02-2014, 14:56:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #1021 Gepost op: 25-02-2014, 19:43:12 » |
|
Hallo,allemaal, Tjonge ik was vanaf gisteren even verstoken van internet en m'n tv, foutje van belgacom, eerst een hoop gevloek dus, maar gelukkig was het vandaag weer verholpen, we kunnen haast niet meer zonder , besef ik. Maar goed,was eigenlijk van plan zaterdag naar scheveningen te rijden,als er tenminste nog iemand komt??? Op vrijdagen Hans komt wat moeilijk uit. Wat stampotten betreft,ik vind het heerlijk ,maar ik groei dicht,man...even 'n beetje rustig aan doen met de calorietjes. Maar voor mij hoeven jullie je niet in te houden ,hoor!! Ga zo voor de buis uitrusten.......,had een zware dag...klus en schoonmaak Allen een fijne avond en voor straks :"'welterusten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|