|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #1351 Gepost op: 31-05-2014, 08:27:36 » |
|
morrege allen Hans en Gina, ik heb sinds mijn computer veranderd is ook niet meer dat ie automatisch ingelogd blijft en soms vergeet ik gewoon om in te loggen. Voorheen hoefde ik daar niet naar om te kijken, dus ligt aan de computer en niet aan de site. Leuk die foto, Gien Hans goed die routes , ik popel om er weer een te gaan doen, heb al wat uitgeprint, maar de tijd ontbreekt Zal dan wel sept. worden, dan nemen we een fletcher in de buurt en de fietsen mee Aat, beterschap Jammer dat ik volgende week niet kan komen, maar ben in gedachten bij jullie en wat in het vat zit verzuurt niet Met Dicky en Queen ,ook alles ? Vandaag wordt het een prima dag,(zelf zal ik ik het druk hebben,nog bezoek en eters!)................ dus mensen geniet ervan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1355 Gepost op: 01-06-2014, 10:32:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1360 Gepost op: 06-06-2014, 12:10:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1369 Gepost op: 10-06-2014, 12:41:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleindochter
Grote drinker
wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn
|
|
« Antwoord #1371 Gepost op: 11-06-2014, 09:30:11 » |
|
Ben zeker, blij, Dicky Zeker jammer, vooral dat ik m'n dagje Scheveningen moest missen hierdoor! :'(Je wilt toch alles in de gaten houden. Maar goed, vandaag weer een mooie dag, ga zo weer boodschappies doen met moeders en morgen beginnen we met onze jaarlijkse fiets-foto-zoektocht, althans een beginnetje, moet weer even wennen, heb sinds afgelopen zomer niet meer gefietst. Hans,dan ben ik w.s. in sept. fit genoeg om Scheveningen -Noordwijk te gaan doen. Allen een fijne dag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #1374 Gepost op: 13-06-2014, 23:36:14 » |
|
Hallo allemaal Ik ben helemaal geen Voetbal fan Maar wat er nu gebeurde ,in de Wedstrijd Nederland -Spanje Leuk vind ik de reaktie van mijn dochter, die me zo iets stuurt. In Spanje groeien de sinas-appels,---maar wij zullen ze wel uitknijpen, Ha. ha -5-1-groeten Prop
|
|
|
|