|
Filmer
Grote drinker
Ik ben trots om een Scheveninger tezijn
|
|
« Antwoord #1501 Gepost op: 06-09-2014, 19:24:21 » |
|
Beste Allemaal,
Helaas ontbrak me de energie en kon het niet opbrengen om even langs tekomen. Had graag de groep versterkt hoop de volgende keer wel v/d partij te zijn. Wel wil ik jullie bedanken voor alle aandacht mijns persoontje. Johan vereerde mij met een bezoekje en een gerookt hapje wat Carla en ik erg waarderen. Carla en Aad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #1504 Gepost op: 10-09-2014, 14:36:07 » |
|
Beste Hans Gezien het gesprek dat we bij het zeemanshuis hadden ,onderling afgelopen zaterdag. Over o.a. Het Face-book .gebeuren Zie ik de mening van Rinus als het zelfde. Ik vrees het ergste, al was je nog zo optimistisch er over. Groeten Prop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1509 Gepost op: 11-09-2014, 22:05:53 » |
|
Klopt Rinus, sneeuwt heel snel onder en na drie maanden is alles foetsie, vandaar het totaal niet geschrikt is voor ons. Heb zelf geen Facebook omdat die Amerikanen graag je in en outs willen weten, wie je vrienden zijn en wat je denkt en uitspookt. Dat dit geheel de verkeerde kant opgaat is mij al vele jaren duidelijk. ook Google neemt steeds meer over en straks bepalen zij, wat hij mogen zien!!. Ook wordt er steeds meer gefilterd en de reclame neemt toe.
Maar de voordelen van een sociaal media platform zijn wel groot. Ben er over aan het nadenken om ook zo'n platform te gaan bouwen, waarbij je snel en gemakkelijk vrienden kunt uitnodigen en zelf makkelijk foto's, filmpjes kunt plaatsen. iedereen een privé stukje, waaraan je vrienden kunt toevoegen. Het lijkt me ook handig om dan met 1 inlognaam alle forums en tools die van ons zijn, te kunnen gebruiken, net zoals bij Facebook,daar kan je steeds meer met je Facebook account ergens anders inloggen.
|
|
« Laatste verandering: 11-09-2014, 22:08:45 door Hans »
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1511 Gepost op: 11-09-2014, 22:26:09 » |
|
|
|
« Laatste verandering: 11-09-2014, 22:28:11 door Hans »
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1513 Gepost op: 14-09-2014, 07:17:03 » |
|
|
|
« Laatste verandering: 14-09-2014, 14:37:37 door Hans »
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1516 Gepost op: 14-09-2014, 14:36:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
Hoop in 2013
|
|
« Antwoord #1520 Gepost op: 15-09-2014, 20:50:13 » |
|
Ik bedoel met de strijd opgeven om een soort facebook op te gaan opzetten. Tot nu toe zie ik het wel zitten, maar eerst evenementen pagina updaten, dan de schepen site updaten en tussendoor naar ideetjes luisteren. Ik zit aan een soort persoonlijke startpagina waarbij je inlogt en vandaar uit heb je dan overal toegang toe, zodat je niet bij elk onderdeel apart moet registeren en daar inloggen. Voorlopig zijn dit de ideeën van het Sociaal media platform Scheveningen 1e 1 registratie en 1 inlognaam voor alle onderdelen die we nu hebben. 2e Een ruimte voor twitter berichten, zodat je daar kan zien wat er nieuw bijgekomen of gewijzigd is, zoals berichtjes, als er een update van een schip is geweest, nieuw verhalen, een mopje, evenement enz. 3e een ruimte voor je eigen berichten of foto's en filmpjes waarbij kan aangeven wie wat mag zien. of dat ze allen voor vrienden toegankelijk zijn. 4e Dat je kennissen en vrienden kan uitnodigen om ook lid te worden om zo foto's en filmpjes met elkaar te delen. 5e een persoonlijke start pagina die je zelf kan aanpassen. Ik gebruik die al jaren en heb er ook eentje voor Aad gemaakt. Echt handig, zeker als je een smartfoon, tablet, laptop en computer tegelijk gebruikt. zie voorbeeld 6e Bij de laatste nieuwtjes gebruik ik al voor je inlognaam je bestaande e-mail adres en dat is al met voorbedachte rade gedaan, zodat we straks heel gemakkelijk over kunnen stappen naar 1 inlognaam en wachtwoord, waarbij je inlognaam je e-mail adres is. Mochten er nog suggesties zijn, hoor ik het graag. Het is makkelijker alles tegelijk te bouwen dan later dingen toevoegen, zoals bij Snuffelbeurs, waarbij ik alle advertenties met de hand goed moest zetten.
|
starpagina.jpg (91.6 KB, 900x563 - bekeken 691 keer.)
|
« Laatste verandering: 15-09-2014, 21:31:39 door Hans »
|
|
|
|
|
lfcvanderbrugge
Grote drinker
Propellers zingen altijd
|
|
« Antwoord #1521 Gepost op: 15-09-2014, 21:51:31 » |
|
Hallo Allemaal
Ik ben onder de indruk van de voorbeeld -suggestie, dat ik hier onder /boven zie Hans wat een werk lijkt me dat.
Gezien de opgesomde suggesties, (Een gebruikers naam---Een wachtwoord enz.)lijkt me, dat als je inderdaad binnen die Site , een grandiose verbetering, -so wie so al.
Van de laatste twee genoemde punten,4 en 5,-zie ik niet zo nog in,om dit gelijk te doen. Lijkt me beter eerst even een slag om de arm te houden, of te zien OF er behoefte aan is.,
Maar goed ik heb er geen verstand van. Ik ben heel benieuwd. Succes
Leo
|
|
« Laatste verandering: 16-09-2014, 09:03:35 door lfcvanderbrugge »
|
|
|
|
|
|
|