Hallo allemaal
Enige tijd geleden, kwam Johan ,eens kijken hoe het hier ging,in Ridderkerk.
Hardstikke leuk.
Tot mij grote verrassing ,had hij (net als vorige keer (met Dicky erbij )tenminste echte haring mee gebracht,
Had het al eens meer gezegd ergens,-niet te vergelijken met wat je hier kan krijgen.
Het liep natuurlijk uit , (hoe kan het anders )over wat ik nog wel en niet meer deed.
NOU HOBBIES natuurlijk.
Wat vloog die tijd.
Dus Johan mee naar boven , hobby- kamertje in.Maar niet nadat we na een bak koffie ,-even de heerlijke Haringen ,gegeten hadden.
Na wat geprust aan een Heli, (ik zag het niet meer zo).was Johan duidelijk in zijn element, en zat even later gezellig aan de tafel mee te prutsen
Ja , en nu moest het er toch van komen, de eerste HUP -sprongetjes met zo een ding,
Johans vuurdoop---na ooit een verwoede poging in het Zeemans huis, die volkomen de mist inging,-- toch maar in de kamer, --(o.a -een hond ging bij Het Zeemanshuis met de hele Heli,in zijn bek er van door buiten)schrok me wezenloos toen.
Sommige Foto,s zijn niet zo best helaas,
Het liep tenslotte zo uit de hand ,---dat Lyda belde , of ze soms , alvast maar alleen naar Schiphol moest gaan , Ha, Ha
Het was de avond van hun vertrek naar KOS,Griekenland, --Allebei de tijd vergeten.
Hier nog enige foto,s , Johan deed zijn eerste Hoover sprongetjes keurig, maar ik topte de plant in het hoekje achter de deur,.Net nieuw,
Wat kunnen Dames dan uit hun pan vliegen
,.;Dit was er even niet bij,
Kortom het was heel erg leuk,
Volgende keer eens varen met de eend Johan .
Goed weekend allemaal
Leo
nog even wat foto,s bij plaatsen
Tot zo